Alles natuurlijk!quote:
Geef toe, het is nu niet bepaald een droomlocatie.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Vind je dat zo vervelend dat ik daar woon? Wist niet dat het zo erg was? Ben alleen maar van je voor naar je achtertuin verhuisd joh!
moet eerlijk zijn dat ik ook echt geen fan ben van heerhugowaardquote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef toe, het is nu niet bepaald een droomlocatie.
eeeehmz, nouja, als je in mijn fotoboek kijkt zie je wel staan dat ik de grootste nerd ben ennne ... ik heb in alkmaar op het willem blaeu gezeten, ennnee ... wat nog meer?quote:
Neuh maar voor mij Zaandam ook niet. Voorlopig is het prima zo. Het is ook maar een forensendorp. Hoop gewoon dat ik vlug eens een eigen zaak kan openen, dan richting schagen ofzo. We zien het wel hierquote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef toe, het is nu niet bepaald een droomlocatie.
Kom je naar de volgende meet?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eeeehmz, nouja, als je in mijn fotoboek kijkt zie je wel staan dat ik de grootste nerd ben ennne ... ik heb in alkmaar op het willem blaeu gezeten, ennnee ... wat nog meer?
Heb ik gezegd van wel dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Neuh maar voor mij Zaandam ook niet. Voorlopig is het prima zo. Het is ook maar een forensendorp. Hoop gewoon dat ik vlug eens een eigen zaak kan openen, dan richting schagen ofzo. We zien het wel hier
Schagenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Neuh maar voor mij Zaandam ook niet. Voorlopig is het prima zo. Het is ook maar een forensendorp. Hoop gewoon dat ik vlug eens een eigen zaak kan openen, dan richting schagen ofzo. We zien het wel hier
In Schagen hebben ze ook een bioscoop hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Schagen
Het is jammer dat het te ver van mijn werk ligt, anders had ik wel terug gewild
Weten we nog niet.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Bart het volgende:
En een nerd op welk gebied? Want da's natuurlijk breed he.
dit dusquote:
Kun je vanavond?quote:
Dus je programmeert ook? En je weet uit je hoofd welk socket een Core 2 Duo-processor nodig heeft? En je weet feilloos elke willekeurige Windows-instelling te vinden? En je hebt een SNES thuis staan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
dit dus
gamenerd, computernerd, nerdhumor
Zolang het een leuk centrum heeft, is het tof. Anders prima als tussenstap, maar voor definitief is het meh.quote:
sorry ik kan niet programmerenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus je programmeert ook? En je weet uit je hoofd welk socket een Core 2 Duo-processor nodig heeft? En je weet feilloos elke willekeurige Windows-instelling te vinden? En je hebt een SNES thuis staan?
I know en nog een mooie ookquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Bart het volgende:
[..]
In Schagen hebben ze ook een bioscoop hoor.
Zaterdagavond?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry ik kan niet programmerenvoor de rest hallo
Ik ken HHW helemaal, heb er zo ongeveer al 24 jaar gewoond. Alkmaar was een tussenstap na mijn relatiebreuk een x aantal haar geleden. Het is nu toch wel een stad. Heb nog op mijn bmx gecrossed achter het politiebureau toen er nog geen bouw was, het bos in aanbouw meegemaakt, de eerste vergroting van middenwaard, noem maar op. Het is echt Huge nu.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know en nog een mooie ook
Maar hier in HHW hebben we ook een prima bios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |