ik moet altijd een beetje denken aan turn up the bassquote:
Het doet mij helemaal nergens aan denken en tegelijk ook weer aan heel veel. Vage plaatquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik moet altijd een beetje denken aan turn up the bass
Eensquote:
Daar heb ik deze plaat niet voor nodig, heb ik altijd. Zelfs afgelopen zomer had ik zin in de zomerquote:
Das ook weer zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik deze plaat niet voor nodig, heb ik altijd. Zelfs afgelopen zomer had ik zin in de zomer
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 06:29:12What have I done to deserve this schalt over de studiovloer.Alweer Pet Shop Boys alarm!! reageer retweet
geen leven hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:53 schreef themauster het volgende:
![]()
Hoe houden mensen het vol om hier na 1 uur snachts nog te posten door de weeks
Weekend sinds woensdagmiddag. Normaal lig ik ook om 2200 te pitten hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:53 schreef themauster het volgende:
![]()
Hoe houden mensen het vol om hier na 1 uur snachts nog te posten door de weeks
Als ik het net goed hoorde, was er iets met haar vader? Terminaal ziek of overlijden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef themauster het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is met Ilse de Lange? zie allemaal tweets met sterkte naar haar toe worden gestuurd.
Haar vader terminaal ziek. Ze heeft met onmiddelijke ingang al haar werk gestopt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef themauster het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is met Ilse de Lange? zie allemaal tweets met sterkte naar haar toe worden gestuurd.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ilse de Lange gelast werk af om bij terminale vader te zijn
25 nov. 2011, 06:00
Ilse de Lange heeft al haar werkzaamheden per direct gestaakt. De 34-jarige zangeres wil zoveel mogelijk tijd met haar zeer ernstig zieke vader doorbrengen. "Ons is verteld dat hij zijn strijd tegen kanker niet gaat winnen", laat ze weten. "Onze tijd samen is nu heel kostbaar."
Het enorme verdriet dat Ilse en haar familie treft, zorgt ervoor dat ze het afwerken van haar nieuwe album, de promotie rond haar nieuwe single Doluv2luvu, haar inzet voor 3FM Serious Request en haar concert op 23 maart in GelreDome heeft uitgesteld. "Ik wil nu geen druk."
GelreDome en het management van Ilse hopen binnenkort een nieuwe datum voor het concert te kunnen bekendmaken, maar rekent op begrip van de fans. "Natuurlijk blijven de reeds verkochte kaarten geldig voor de nieuwe datum. Wij wensen Ilse en haar dierbaren veel sterkte."
Bron: www.telegraaf.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |