Dan nog; eerst verslag af... Kom er niet doorheenquote:
voor tijdens het nieuws danquote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog; eerst verslag af... Kom er niet doorheen![]()
Ik hoor Urban Dance Squad
Stoorde vandaag in de auto ook ontzettend, ik hoop dat de jongens van AT binnenkort weer gaan rondrijden hierquote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Pino112 het volgende:
Ah, net op het moment dat Roos grappig wordt ruist mn zender weer. Vervelend!
Nee, ook dan niet. Reflectie, moet af voor morgen... Je kan me de meest complexe zorginstellingen op papier in elkaar laten flansen inclusief knallende presentatie, maar reflectieverslagenquote:
reflectieverslagen zuigen apenballen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ook dan niet. Reflectie, moet af voor morgen... Je kan me de meest complexe zorginstellingen op papier in elkaar laten flansen inclusief knallende presentatie, maar reflectieverslagen![]()
Wel meer dan alleen apenballen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reflectieverslagen zuigen apenballen.
truste!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel meer dan alleen apenballen.
Anyway, ik ben pitten
Dozijnen! Ik kan normaal aardig gemakkelijk lullen, ook over mezelf. Helaas heb ik een supervisor die me half doorzaagt, net het idee dat ik bij een psychiater op de sofa ligquote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reflectieverslagen zuigen apenballen.
Eens! Trustequote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel meer dan alleen apenballen.
Anyway, ik ben pitten
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
klassiekertje. vooral het groene pak van Bizarre (die dikke) tegen het einde is hilarisch.
Fijn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Allrounder het volgende:
Deze jongen heeft al sinds woensdagmiddag weekend!
I wish I looked that swell in Spandexquote:
Whitesnakequote:Op vrijdag 25 november 2011 01:08 schreef Allrounder het volgende:
Schakel ik in, krijg ik Moves Like Jagger voor m'n kiezen..
Brrrrrrrr.....
Ik denk ik geef ze nog een kans..quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Whitesnake![]()
Damn, wat zit ik in een rare vibe vandaag
Ja, beetje jammer... Het ging verdikke zo goed!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:32 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik denk ik geef ze nog een kans..
Nu weer Gers en Guus![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |