Voor vrouwen ookquote:Op woensdag 23 november 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Ik zou me als ik nu een kut had, de hele dag vingeren.
Omdat vingeren voor een man gewoon een ubergeile lading heeft.
Of niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 00:34 schreef stefanhaan het volgende:
Ach jullie kiezen zelf ervoor om een kind te nemen
Gelukkig weet ik dat niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:35 schreef stefanhaan het volgende:
Neuken is dan toch wel veel beter hoor
het lijkt me wel beter in iedergevalquote:
* staand plassenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
Nee, dat geef ik niet.
Wat is er beter aan een piemel dat is er wat ik er mee vraag.
Als je mij bent wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het lijkt me wel beter in iedergevaljo
Sowieso, ik kan in een survival-situatie m'n kwakjes oplikken, met caloriewaarde en belangrijke mineralen erin.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komen daar dan ook kinderen uit? Nee toch? Kop houden dan
* okee goed puntquote:Op woensdag 23 november 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* staand plassen
* hij komt fier overeind als ie zin heeft
* je kunt 'm ergens in stoppen
* ziet er gewoon stoer uit
Hekel aan is overdreven, just saying dat het voor vrouwen niet ook standaard een ubergeile lading heeft.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jij er nou een hekel aan hebt, ik word er geil van en dat vind ik wel best.
Ik kan mijn kinderen opetenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sowieso, ik kan in een survival-situatie m'n kwakjes oplikken, met caloriewaarde en belangrijke mineralen erin.
Nu jij.
Ik heb wel een paar keer seks gehadquote:Op woensdag 23 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stefan heeft er ook echt heel veel verstand van.
Zij squirt een jerrycan vol en heeft zo genoeg drinkwater voor een maand.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sowieso, ik kan in een survival-situatie m'n kwakjes oplikken, met caloriewaarde en belangrijke mineralen erin.
Nu jij.
In tegenstelling tot populair geloof, zitten er maar weinig voedingsstoffen in je kwakje.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu jij.
Ik kan heul niet squirtenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij squirt een jerrycan vol en heeft zo genoeg drinkwater voor een maand.
slaap zequote:Op woensdag 23 november 2011 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens... laatste knuffel, ik ga slapen x
Dat wil je niet meemaken in je bedquote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan heul niet squirten![]()
Tenminste, nooit gebeurd.
WIE ZEGT DAT?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die kinderen zijn ook mijn product.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |