Real Madrid fans zijn altijd een beetje wereldvreemde mensen is mijn ervaring.quote:
Jep, open wedstrijd maakt het leuk om te kijken en dan ook nog die heksenketel daar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Het spel golft op en neer bij Napoli - Man. City
Die stadion speaker bij die goal van Cavaniquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, open wedstrijd maakt het leuk om te kijken en dan ook nog die heksenketel daar.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Real Madrid fans zijn altijd een beetje wereldvreemde mensen is mijn ervaring.
Mooi toch ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Die stadion speaker bij die goal van Cavani
Ik bedoeldequote:
Rooney drinkt toch nietquote:
goal?quote:
de eerste goal werd hier ook eerst aan robben gegeven, heb nog niet gezien zelfquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
goal?
Edit: Goal van Gomez , leuke actie van Robben daar. Hij is idd terug!
Oh die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
de eerste goal werd hier eerst aan robben gegeven
Ik zei toch dat ie wereldvreemd was?quote:
Zul je zien dat ze verliezen van Villarreal en dat City met 6-0 wint van Bayern, hattrick Tévez.quote:
18:00 Zenit St. Petersb… APOEL Nicosiaquote:
Milan - Barcelona gaat alleen om de eerste plek want ze zijn beide al door dus die hoeft niet dikbedrukt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
18:00 Zenit St. Petersb… APOEL Nicosia
19:00 Bate Borisov Viktoria Plzen
20:45 Valencia RC Genk
20:45 Bayer Leverkusen Chelsea
20:45 Arsenal Borussia Dortmund
20:45 Olympique Marseil… Olympiakos Piraeu…
20:45 Shaktar Donetsk FC Porto
20:45 AC Milan FC Barcelona
Borussiaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Milan - Barcelona gaat alleen om de eerste plek want ze zijn beide al door dus die hoeft niet dikbedrukt.
Even afwachten welke Sat. 1 belangrijker vind, Borussia of Bayer...
En geheel volgens verwachting doet de NOS MILAN-BARCA, want het is bloedspannend wie er eerste wordt in een poule.quote:
nee ac milan - barcaquote:
NOSquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
En geheel volgens verwachting doet de NOS MILAN-BARCA, want het is bloedspannend wie er eerste wordt in een poule.
Ik dacht dat je over de NOS hadquote:
Was een goed leermoment en hoopt dat zijn team heeft genoten van deze ervaringquote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wat voor grappen en grollen Been nu weer gaat maken.
vergeet niet we hebben veel blessures en jonge jongens.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een goed leermoment en hoopt dat zijn team heeft genoten van deze ervaring.
Edit: en kut Valencia had dit uit ook gedaan, toentertijd had ik nog zowaar geld op Bwin.
omgquote:
hij werd aangetikt en bleef even liggen, dus dan vrees ik meteen met grote vrezen... maar hij loopt weerquote:
Thank god.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
hij werd aangetikt en bleef even liggen, dus dan vrees ik meteen met grote vrezen... maar hij loopt weer
precies hetzelfde gevoel als Robben op de grond ligtquote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
hij werd aangetikt en bleef even liggen, dus dan vrees ik meteen met grote vrezen... maar hij loopt weer
Dat krijg je als je B-teams in de CL toelaat. Maar goed, ze werden kampioen in Belgie dus ze hebben er recht op, maar het zegt wel iets over het niveau van de Belgische competitie...quote:
Genk kon dit weekend amper winnen van de laatste uit de stand die na 10 minuten al met 10 man stonden. Zowel het team als Been zijn zwak bezig , zal me niet verbazen als Genk ergens in de middenmoot eindigt dit seizoen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat krijg je als je B-teams in de CL toelaat. Maar goed, ze werden kampioen in Belgie dus ze hebben er recht op, maar het zegt wel iets over het niveau van de Belgische competitie...
Niemand... Leverkusen is al geplaatst.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef macca728 het volgende:
nog 2-1 voor Leverkusen, wordt spannend in die poule.
Wie mag er tegen Genk zich plaatsen ?
quote:
Die trainer mag ook gaan vrezen voor zijn baan, zeker nu Guus nog vrij is.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:46 schreef sausagin het volgende:
Chelsea ook wel zwak trouwens , gelijkspelen tegen Genk en verliezen van Leverkussen. Het kan nog voorvallen dat ze zich niet plaatsen voor CL als ze niet winnen van Valencia
dat is wel jammerquote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Vermeulen komt toch alleen maar klaar op RVP , wie de knappe acties maakt doet er niet toe
ja iddquote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Van Persie speelt wel ineens goed ja.
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Van Persie speelt wel ineens goed ja.
De kampioen van Belgie met de slechtste trainer van Nederland: 6-0 en 7-0 verliezen in de CLquote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Genk...dat schijnt dus de kampioen van België te zijn
Ze laten ook geen moment onbenut om het over Barclona te hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:15 schreef alors het volgende:
Arsenal kopieert van hoe kan het ook anders.... Barcelonaneger alsjeblieft
Arsenal was sowieso eerder.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:15 schreef alors het volgende:
Arsenal kopieert van hoe kan het ook anders.... Barcelonaneger alsjeblieft
truequote:
Iddquote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef alors het volgende:
Dat is heel leuk en spannend voor ons..... maar wij gaan gewoon Barcelona uitzenden
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef alors het volgende:
Dat is heel leuk en spannend voor ons..... maar wij gaan gewoon Barcelona uitzenden
net zo een kneus als waterkneusquote:
Waterreusquote:Op woensdag 23 november 2011 23:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
net zo een kneus als waterkneus
Chenee en Derksen, CL. Dan mogen zij EL doenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat krijg je met allemaal die ideale schoonzonen als analist, open deuren.
Chelsea is de weg kwijt, jaren niet echt aankopen en vertrouwen in de selectie, om nu ineens allemaal B spelers voor de hoofdprijs aan te kopenquote:
Oh, dan mogen ze wel door van mij. Hoop niet dat ze weer gaan nadenken.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chelsea is de weg kwijt, jaren niet echt aankopen en vertrouwen in de selectie, om nu ineens allemaal B spelers voor de hoofdprijs aan te kopen. Misschien is het beter dat Valencia doorgaat zodat ze weer gaan nadenken.
too muchquote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel Brazilianen spelen er in deze poule?
Mooi man, samba voetballersquote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel Brazilianen spelen er in deze poule?
Zonde, was er weer één geweest voor het illustere rijtje (inmiddels waslijst) records van Been.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef sausagin het volgende:
het record is trouwens 8-0 , Besiktas tegen Liverpool
NO SHIT BOUDEWIJN!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
"Porto is thuis goed, Zenith is uit altijd lastig"
yepquote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef inZanity het volgende:
Zei Zenden nou dat Ajax een puntje kan pakken tegen Real?![]()
![]()
Ze kunnen er ook 3 pakken.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef inZanity het volgende:
Zei Zenden nou dat Ajax een puntje kan pakken tegen Real?![]()
![]()
De bal is rond, 11 tegen 11 enz.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
"Porto is thuis goed, Zenith is uit altijd lastig"
Joden zijn superieurquote:Op woensdag 23 november 2011 23:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Compleet de weg kwijt die gozer.
Heb jij ook zo'n vervelend Rotterdams dialect? Al betwijfel ik een punt tegen Real ook wel ernstigquote:Op woensdag 23 november 2011 23:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Compleet de weg kwijt die gozer.
Dit dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:40 schreef Merkie het volgende:
"Als ze spelen zoals ze normaal spelen dan moet een puntje wel mogelijk zijn" zei Zenden. Dat betwijfel ik. Als ze spelen zoals ze normaal spelen dan wordt het 0-7.
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Nicosia heeft 10 brazilianen is de basis..
quote:Been: "We hebben kinderlijk verdedigd"
Trainer Mario Been van het afgedroogde Racing Genk (7-0 in en tegen Valencia) voorspelde woensdagavond in Spanje voor zichzelf een zware nacht.
"Het zal wel even moeilijk worden om de slaap te vatten'', liet de Rotterdamse trainer van de Belgische kampioen bij Sport1 weten. "Deze tegenstander, deze poule in de Champions League, was veel te sterk voor ons. We hebben vooral kinderlijk verdedigd tegen Valencia.''
Been vond dat zijn ploeg "aan de bal'' niet eens zo slecht had gespeeld. "Uitstekend zelfs'', overdreef hij later nogal. "De eerste twee kansen in de wedstrijd waren voor ons. Maar bij balverlies stonden we veel te open. We gaven Valencia veel te veel ruimte. Ze kwamen in de eerste helft vier keer voor ons doel en vier keer viel er een doelpunt. Op dit niveau worden fouten meteen afgestraft. Valencia heeft dat prima gedaan.''
Been vond niet dat het avontuur in de Champions volledig was mislukt. Genk scoorde in vijf duels slechts één keer. "Maar thuis zijn we nog ongeslagen. Dat willen we tegen Leverkusen in de laatste poulewedstrijd graag zo houden."
Als je na een 7-0 oorwassing nog durft te zeggen dat je in balbezit uitstekend hebt gespeeld dan ben je echt achterlijk. Nu zou ik graag het Belgie-virus de schuld willen geven, maar dit soort testen had 'ie in Nederland alquote:Op woensdag 23 november 2011 23:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wtf. Dit was een schaamteloze vertoning Been.
Maar er waren blessures.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je na een 7-0 oorwassing nog durft te zeggen dat je in balbezit uitstekend hebt gespeeld dan ben je echt achterlijk. Nu zou ik graag het Belgie-virus de schuld willen geven, maar dit soort testen had 'ie in Nederland al
watquote:Op woensdag 23 november 2011 23:40 schreef Cara het volgende:
Hoe sterk ben je dan als Real dat men weet dat je met een B-elftal komt, dat men weet dat ze +7 doelsaldo voor hebben op de nummer 3 en dat ze dan nog voor het halen van plek 2 voor jou in de broek schijten.
Even in Jip en Janneke taalquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Even in Jip en Janneke taal
De nummer 2 heeft een doelsaldo van +7 t.o.v de nummer 3
Je komt als nummer 1 met een B-team op halve kracht, hoeft niet eens te winnen.
De nummer 2 is nog steeds als de dood uitgeschakeld te worden door nummer 1.
Nummer 1 is stoer. Nummer 2 is een loser.
Kun je het nu op Sesamstraat niveau proberen. Ik snap nog steeds niet wat je nou precies duidelijk wil maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Even in Jip en Janneke taal
De nummer 2 heeft een doelsaldo van +7 t.o.v de nummer 3
Je komt als nummer 1 met een B-team op halve kracht, hoeft niet eens te winnen.
De nummer 2 is nog steeds als de dood uitgeschakeld te worden door nummer 1.
Nummer 1 is stoer. Nummer 2 is een loser.
je weet toch we moeten ons schamen enzo hahahaha snap je? omdat we bijna door zijn in de CL maar toch heel slecht zijn hahahahahaquote:Op donderdag 24 november 2011 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je het nu op Sesamstraat niveau proberen. Ik snap nog steeds niet wat je nou precies duidelijk wil maken.![]()
Daar komt het wel op neer ja. Het is te triest voor woorden dat het kwaliteitsverschil zo hoog is. Ajax heeft helemaal niets te zoeken in de CL.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
je weet toch we moeten ons schamen enzo hahahaha snap je? omdat we bijna door zijn in de CL maar toch heel slecht zijn hahahahaha![]()
Nee, je hebt helemaal gelijk man. Lyon, Apoel, Shacktar, Zenit en al die andere bagger wel. Maar Ajax met haar verleden uiteraard niet. Jij snapt het, man!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Het is te triest voor woorden dat het kwaliteitsverschil zo hoog is. Ajax heeft helemaal niets te zoeken in de CL.
Maar wanneer heb je daar iets te zoeken dan? Dan zijn maar 12 teams echt CL waardig.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Het is te triest voor woorden dat het kwaliteitsverschil zo hoog is. Ajax heeft helemaal niets te zoeken in de CL.
Inderdaad en het zwak spelende Genk , dat ook in de zwakke Belgische competitie geen potten breekt nu, speelde thuis wel gelijk tegen Chelsea en Valencia. Beetje makkelijk om dus na een 7-0 commentaar te geven over een competitie (en team) in zijn geheel. Maar sommigen grijpen natuurlijk graag die kans aan om te lachen met België, hè caland en obvious, van poppel ?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef sausagin het volgende:
[..]
Genk kon dit weekend amper winnen van de laatste uit de stand die na 10 minuten al met 10 man stonden. Zowel het team als Been zijn zwak bezig , zal me niet verbazen als Genk ergens in de middenmoot eindigt dit seizoen.
7-0 kan gebeuren ja, daar kunnen we geen conclusies uitrekken. De 5-0 van Chelse ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:21 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Inderdaad en het zwak spelende Genk , dat ook in de zwakke Belgische competitie geen potten breekt nu, speelde thuis wel gelijk tegen Chelsea en Valencia. Beetje makkelijk om dus na een 7-0 commentaar te geven over een competitie (en team) in zijn geheel. Maar sommigen grijpen natuurlijk graag die kans aan om te lachen met België, hè caland ?![]()
O ja, niet vergeten dat zowat alle verdedigers van Genk in de lappenmand liggen.
Hoi Mario.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:21 schreef BramKVO het volgende:
O ja, niet vergeten dat zowat alle verdedigers van Genk in de lappenmand liggen.
Neehee, ik heb juist veel respect voor de historie van ajax, maar puur op huidige kwaliteit zet men zichzelf straks alleen maar voor lul in de kwartfinales. Dat wil niet zeggen dat ik niet op een positief resultaat hoop. En ja, ook Apoel, Shaktar en Zenit zullen voor schut gezet gaan worden.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk man. Lyon, Apoel, Shacktar, Zenit en al die andere bagger wel. Maar Ajax met haar verleden uiteraard niet. Jij snapt het, man!
Das me punt.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wanneer heb je daar iets te zoeken dan? Dan zijn maar 12 teams echt CL waardig.
Dat is het wanhopig grijpen naar een beetje waardering van clubs uit Europa, want sportief gaat dat niet meerquote:Op donderdag 24 november 2011 00:26 schreef Caland het volgende:
Het verleden van een club is toch ook totaal niet rullevant in de CL
Ze incasseerden er ook in de Belgische competitie al aardig hoor ...quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoi Mario.
De kampioen van Belgie die met 7-0 verliest van Valencia is gewoon triest. Linksom of rechtsom.
15 goals tegen is tochquote:Op donderdag 24 november 2011 00:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ze incasseerden er ook in de Belgische competitie al aardig hoor ...
Op verplaatsing was deze CL een ramp en te hoog gegrepen, thuis was het met gelijke spelen tegen Chelsea en Valencia best geslaagd . Wie weet blijven ze thuis ongeslagen na de match tegen Leverkusen. Na de loting durfde ik mijn hand niet in het vuur te steken dat Genk 1 punt zou halen.
Tsja, een beetje die eeuwenoude 'meedoen is belangrijker dan winnen' cultuur in Belgie bespeur ik hier toch. Alhoewel zelfs dat meedoen al nauwelijks meer lukt.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ze incasseerden er ook in de Belgische competitie al aardig hoor ...
Op verplaatsing was deze CL een ramp en te hoog gegrepen, thuis was het met gelijke spelen tegen Chelsea en Valencia best geslaagd . Wie weet blijven ze thuis ongeslagen na de match tegen Leverkusen. Na de loting durfde ik mijn hand niet in het vuur te steken dat Genk 1 punt zou halen.
Puur op huidige kwaliteit zou Feyenoord de komende 15 jaar geen enkele stap in Europa moeten zetten.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Neehee, ik heb juist veel respect voor de historie van ajax, maar puur op huidige kwaliteit zet men zichzelf straks alleen maar voor lul in de kwartfinales. Dat wil niet zeggen dat ik niet op een positief resultaat hoop. En ja, ook Apoel, Shaktar en Zenit zullen voor schut gezet gaan worden.
[..]
Das me punt.
Er zit zo belachelijk veel verschil in dat je beter die rijke oliezooi het met zn 10en moet laten uitvechten.
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Puur op huidige kwaliteit zou Feyenoord de komende 15 jaar geen enkele stap in Europa moeten zetten.
Nee, dat zeg ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Ik kreeg pas nog een zooitje Feyenoorders over me heen omdat ik zei dat ik blij was dat we niet in Europa zaten, omdat de laatste keer de plaatselijke krant in Coruna schreef dat men nog nooit zo'n slecht elftal in het Riazor actief gezien had
Hoezo nauwelijks meer lukt ? België staat dit seizoen op een voorlopige vijfde stek in de UEFA - ranking (1 plekje na Nederland ). Hoe wil je dus zeggen, meedoen nauwelijks nog lukt ? In de Europa league, wat uiteindelijk een betere habitat is voor Belgische teams daar moeten we eerlijk in zijn, draait het voorlopig toch best behoorlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, een beetje die eeuwenoude 'meedoen is belangrijker dan winnen' cultuur in Belgie bespeur ik hier toch. Alhoewel zelfs dat meedoen al nauwelijks meer lukt.
Je wilde gewoon even de Feyenoorders kut laten voelenquote:
Klopt. Totdat Anderlecht (Belgisch beste team) op bijv PSV komt en 5-0 verliest.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:34 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Hoezo nauwelijks meer lukt ? België staat dit seizoen op een voorlopige vijfde stek in de UEFA - ranking (1 plekje na Nederland ). Hoe wil je dus zeggen, meedoen nauwelijks nog lukt ? In de Europa league, wat uiteindelijk een betere habitat is voor Belgische teams daar moeten we eerlijk in zijn, draait het voorlopig toch best behoorlijk.
Zowel op club- als interlandniveau kan ik me geen moment meer voor de geest halen de laatste jaren waarin een Belgisch team goed presteerde buitenshuis. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:34 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Hoezo nauwelijks meer lukt ? België staat dit seizoen op een voorlopige vijfde stek in de UEFA - ranking (1 plekje na Nederland ). Hoe wil je dus zeggen, meedoen nauwelijks nog lukt ? In de Europa league, wat uiteindelijk een betere habitat is voor Belgische teams daar moeten we eerlijk in zijn, draait het voorlopig toch best behoorlijk.
Mario been is ook rampzalig. Koster heeft brugge goed laten spelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:36 schreef BramKVO het volgende:
En verder is 7-0 natuurlijk bedroevend. Koster buiten bij club Brugge en been rampzalig bij Genk, wat een armoedig niveau hebben die nl trainers toch ( merk de ironische veralgemening :p )
Dat geloof je toch zelf niet. Het huidige Anderlecht speelt in Nederland gewoon mee voor de titel, waarmee ik niet zeg dat ze het ook effectief zouden halen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt. Totdat Anderlecht (Belgisch beste team) op bijv PSV komt en 5-0 verliest.
Ik denk dat FCT, Ajax, PSV en AZ beter zijn dan Anderlecht.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet. Het huidige Anderlecht speelt in Nederland gewoon mee voor de titel, waarmee ik niet zeg dat ze het ook effectief zouden halen.
Club won dit seizoen in Braga, verliezend finalist vorig seizoen. Anderlecht won in lok Moskou en club speelde gelijk in Valencia als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel op club- als interlandniveau kan ik me geen moment meer voor de geest halen de laatste jaren waarin een Belgisch team goed presteerde buitenshuis. Dat bedoel ik.
Anderlecht zou gewoon meedoen om de titel hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat FCT, Ajax, PSV en AZ beter zijn dan Anderlecht.
Als meedoen plek 5 is.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Anderlecht zou gewoon meedoen om de titel hoor
Ik bedoel opmerkelijk presteren, als in ver komen in een toernooi. Niet incidenteel in een vroege fase een keer een potje winnen tegen een Portugees team dat boven haar stand heeft geleefd.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Club won dit seizoen in Braga, verliezend finalist vorig seizoen. Anderlecht won in lok Moskou en club speelde gelijk in Valencia als ik me niet vergis.
Ja leukquote:
De Belgische kampioen ligt al uit Europa, blijft er weinig over van niveau.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We zien wel in de EL, misschien dat een NL ploeg een BE ploeg loot.
Maar Anderlecht zou in NL toch gewoon meedoen om het kampioenschap? Dan verwacht ik wel dat ze FCT verslaanquote:Op donderdag 24 november 2011 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
De Belgische kampioen ligt al uit Europa, blijft er weinig over van niveau.
Ja echt schandalig zeg dat de Belgische kampioen er al uit ligt en dat tegen kneusjes als Chelsea, leverkusen en Valencia.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
De Belgische kampioen ligt al uit Europa, blijft er weinig over van niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |