Er heeft er maar eentje gereageerd volgens mij. Die was not amused.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef CharlotteHornys het volgende:
Kan iemand een compilatie maken van mensen die naar de andere kant van het land reden en terug reageerden?
Zulk soort dingen doen we hier niet. Laten we daar even duidelijk over zijn. Mensen worden niet op kosten gejaagd, dat zou te belachelijk voor woorden zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef CharlotteHornys het volgende:
Kan iemand een compilatie maken van mensen die naar de andere kant van het land reden en terug reageerden?
Je bedoelt dat doen we niet, want dan krijgen we weer een slotje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zulk soort dingen doen we hier niet. Laten we daar even duidelijk over zijn. Mensen worden niet op kosten gejaagd, dat zou te belachelijk voor woorden zijn.
Hoezo, er zijn toch hordes mensen die dagelijks naar de andere kant van het land rijden. Dat heten "forenzen."quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zulk soort dingen doen we hier niet. Laten we daar even duidelijk over zijn. Mensen worden niet op kosten gejaagd, dat zou te belachelijk voor woorden zijn.
Onzin, dat is voor zover ik weet één keer gedaan door iemand. Maar daar heb ik wat van gezegd. Vind dat gewoon niet kunnen. Wat we nu doen is kattenkwaad. Mensen op kosten jagen door ze te laten reizen is geen geen kattenkwaad meer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat doen we niet, want dan krijgen we weer een slotje.
Nee, misschien moet je de vorige topics even lezen. Dat domme gelul over slotjes in deze context slaat nergens op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat doen we niet, want dan krijgen we weer een slotje.
Nog niks.....quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
Heb Kim weer gemaild en afgesloten met:
Groet,
Robert Trolollolllloooolllolol
Ben benieuwd.
Lol ff mn mail checken.quote:
????quote:Dear Brian, I can get the bottle cap? Then I can look inside, but I'm not sure the cork still remains intact, I'm waiting for your response, regards Kim
quote:Hello Kim,
I'm not sure what you mean. The bottle cap?
Regards,
Brian
ps.
Trololololololoolololololol.
Ben bang dat het nu stil blijft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:14 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Lol ff mn mail checken.
--
[..]
????
---
Mijn antwoord:
[..]
Kim weet het wel en trollt je terug.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:06 schreef RingBewoner het volgende:
Kim weet niet wat trolllololol is. Zal ik het dan maar eerlijk vertellen?
Ja doe maar tis zielig voor Kim.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:06 schreef RingBewoner het volgende:
Kim weet niet wat trolllololol is. Zal ik het dan maar eerlijk vertellen?
Wat zal ik mailen? Kort of lang?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:10 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ja doe maar tis zielig voor Kim.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef themole het volgende:
[..]
Kim weet het wel en trollt je terug.
quote:Kim,
Dat betekent: "You have been trolled". Dat is engels/internettaal voor: "Je bent in de maling genomen", er is een grap met je uitgehaald.
Robert
Dan krijg je die trollman, maar die is vrij contextloos zonder kennis van internet.quote:Op zondag 27 november 2011 12:19 schreef JeMoeder het volgende:
Je had ook:
http://lmgtfy.com/?q=Trololololololololololol
Kunnen terugsturen
quote:Gotcha! Fok forum was het toch? Had ik meteen al in de gaten, was er een tijd geleden al voor gewaarschuwd, kijken hoe ver jullie zouden gaan! Heb van de week al ook mee zitten lezen daar, we hebben er erg om gelachen.
quote:Heb deze ook nog maar even naar Marktplaats verstuurd, ik denk dat Washington ook niet echt blij is met het misbruik van hun naam(identiteitsfraude noemen ze dat toch?)
Beste Marktplaats, via fok forum worden er berichten verstuurd naar mensen op marktplaats die in de maling worden genomen, zijzelf noemen het kattekwaad maar ik vind het meer ziekelijk. Zij hebben op iets van mij gereageerd ik was er al snel achter dat dit niet kan kloppen, (email adres gecheckt, dit zou zogenaamd van het art museum washington afkomstig zijn identiteitfraude dus) de volgende emailadressen zijn gebruikt:
************************@gmail.com
************@gmail.com
*********************@live.nl
**********************@hotmail.com
***********************@hotmail.nl
hoop dat u hiermee wat kunt, nogmaals ikzelf had het snel door en heb enige mails meegedaan om te kijken hoe ver ze gaan, maar ik hoop dat leed voor andere mensen hiermee beperkt kan worden,
Omdat iemand haar erop geattendeerd heeft. Of omdat het iemand van hier is?quote:Op zondag 27 november 2011 13:25 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom had ik toch het vermoeden dat ze het wist..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |