Het is uiteraard wel handig als je dat mailadres zelf beheert. Maar ik ga niet vanuit mijn privé-mailadres dit soort dingen doen. Ik hou dat gescheiden.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:46 schreef pinman het volgende:
Een Fake e-mailadres..
Dan krijg je die mailtjes toch niet binnen?
Of is dat eenwaardige vraag?
Tering hé, wat een kort lontje heeft die gozerquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:14 schreef RingBewoner het volgende:
Geen bericht = goed bericht toch?
Hier het relaas van die knakker van zijn vloeren met die aidsadvertentie op marktplaats:
Het begon met een simpel mailtje:
[..]
[..]
Toen een klein grapje (dacht ik)
[..]
Dat werd niet heel vriendelijk ontvangen:
[..]
Ik besloot maar niet meer te reageren maar later had die knakker van de vloeren blijkbaar nog wat frustratie die hij kwijt moest:
[..]
En nou kan je veel bij mij flikken maar als je niet tegen een simpel geintje kan en je gaat mij bedreigen dan ben ik niet meer zo tof.
Ik wilde graag "wraak" op een leuke manier, ik had natuurlijk kunnen kiezen om in zijn toko een Fok!meet te houden met gratis hamburgers en kinder-cola maar ik wilde iets anders. Ik heb nog een tweede mailadres waarmee ik dit soort dingen doe en aangezien ik niet vermoedde dat die knakker van de vloeren een IQ heeft van 3 cijfers ging ik aan de slag via het contactformulier op de website:
[..]
Snelle reactie toen:
[..]
[..]
Voor de goede orde, ik had even gekeken waar zijn bedrijf zit en een locatie uitgezocht die slechts 5-10 minuten rijden was dus niet het hele land door.
[..]
Joh, al had hij voorgesteld om nieuwjaarsochtend om 6 uur te komen of 2e Kerstdag om 18 uur ik had ja gezegd. Afijn, mailtje gestuurd dat ergens deze week wel prima was.
[..]
Ik had dus nooit verwacht dat hij echt zo dom was.
[..]
Ik dacht dat het hiermee wel klaar was maar nee hoor:
[..]
Die reactie kwam ergens rond een uur of 23 dus ik reageerde nog maar even vriendelijk en zorgzaam:
[..]
Blijkbaar heeft hij gelijk een paar borrels gepakt want de volgende mail was weer onleesbaar:
[..]
En het ging nog even door vanaf zijn kant:
[..]
Ik lag al op bed toen deze mail kwam maar de volgende ochtend ging ik toch maar weer even reageren:
[..]
[..]
Maar aangezien ik de vriendelijkheid zelve kan zijn en vaak ook ben (echt waar) ging ik nog maar even vriendelijk zijn:
[..]
Jij bent mijn nieuwe heldquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:14 schreef RingBewoner het volgende:
Hier het relaas van die knakker van zijn vloeren met die aidsadvertentie op marktplaats:
Het begon met een simpel mailtje:
[..]
[..]
Toen een klein grapje (dacht ik)
[..]
Dat werd niet heel vriendelijk ontvangen:
[..]
Ik besloot maar niet meer te reageren maar later had die knakker van de vloeren blijkbaar nog wat frustratie die hij kwijt moest:
[..]
En nou kan je veel bij mij flikken maar als je niet tegen een simpel geintje kan en je gaat mij bedreigen dan ben ik niet meer zo tof.
Ik wilde graag "wraak" op een leuke manier, ik had natuurlijk kunnen kiezen om in zijn toko een Fok!meet te houden met gratis hamburgers en kinder-cola maar ik wilde iets anders. Ik heb nog een tweede mailadres waarmee ik dit soort dingen doe en aangezien ik niet vermoedde dat die knakker van de vloeren een IQ heeft van 3 cijfers ging ik aan de slag via het contactformulier op de website:
[..]
Snelle reactie toen:
[..]
[..]
Voor de goede orde, ik had even gekeken waar zijn bedrijf zit en een locatie uitgezocht die slechts 5-10 minuten rijden was dus niet het hele land door.
[..]
Joh, al had hij voorgesteld om nieuwjaarsochtend om 6 uur te komen of 2e Kerstdag om 18 uur ik had ja gezegd. Afijn, mailtje gestuurd dat ergens deze week wel prima was.
[..]
Ik had dus nooit verwacht dat hij echt zo dom was.
[..]
Ik dacht dat het hiermee wel klaar was maar nee hoor:
[..]
Die reactie kwam ergens rond een uur of 23 dus ik reageerde nog maar even vriendelijk en zorgzaam:
[..]
Blijkbaar heeft hij gelijk een paar borrels gepakt want de volgende mail was weer onleesbaar:
[..]
En het ging nog even door vanaf zijn kant:
[..]
Ik lag al op bed toen deze mail kwam maar de volgende ochtend ging ik toch maar weer even reageren:
[..]
[..]
Maar aangezien ik de vriendelijkheid zelve kan zijn en vaak ook ben (echt waar) ging ik nog maar even vriendelijk zijn:
[..]
Ik heb nu uiteraard ook weer netjes geantwoord:quote:zielig stuk vreten
als je ballen had was je allang hier gekomen
je bent niks lucht vies kk mietje ik hoop dat je snel sterft voor die
tijd wil ik je wel ff zien nog
dan help ik je een handje
quote:Mike,
Wat sneu dat je gisteravond niet je vrouw mocht berijden en daarom je frustratie naar mij stuurt. Ik heb nog een aantal tips voor je.
1. Stop met mij te mailen, alles komt op het forum en je staat gigantisch voor lul.
2. Neuk een keertje.
3. Neem een taalcursus zodat je fatsoenlijk Nederlands kan typen.
4. Neem een cursus waarin je leert hoe je om moet gaan met woede (Bijvoorbeeld als je vrouw/man je een keer afwijst)
5. Als je niet kan neuken ga dan masturberen, helpt ook wel tegen de zenuwen.
Niet tientallen vuilniszakken in zijn voortuin flikkeren en openscheuren?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb overwogen om dat te doen maar ik vermoed dat politie daar weinig mee doet.
[..]
Als we met z´n allen geld inzamelen doen we dat.
Ah, dan weet ik wel welk figuur dat vloerleggen aan biedtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:55 schreef RingBewoner het volgende:
Wat een mazzel:
http://www.deboet.nl/Services---Diensten.html
Die gasten zitten om de hoek en hebben bezorgservice.
Niet slim van marktplaatsmeneer, want je zou hem eigenlijk kunnen aangeven bij de pliesie. Je hebt genoeg zwart op wit staan met flinke bedreigingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:14 schreef RingBewoner het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)koop_bak_stront.htmlquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:22 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand die post nog met die verneukte oude pc
DIe was hilarisch
doe eens wat leuks danquote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef gajonkohalen het volgende:
Laten we dit weer leven inblazen voor de 20e keer
Doe dan.quote:Op zondag 27 december 2015 22:00 schreef gajonkohalen het volgende:
Laten we dit weer leven inblazen voor de 20e keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |