We hebben eindelijk eens reactie. Kerel was op zoek naar dak- en nokpannen. Ik moest even googelen wat het waren en toen besloot ik om een alleraardigste meneer te zijn.
quote:
Math, nog op zoek naar die dak- en nokpannen?
En we kregen reactie
quote:
wat is je prijs voor dakpannen vorstpan en gevel-pan
quote:
Ik heb ze over, dus ik vraag er niks voor. Ik kan ze maandag- of dinsdagmiddag wel even afleveren.
Frans
quote:
Goede morgen dat zou mooi zijn.
Waar woon je ik wil ze ook wel zelf ophalen,ik werk nl in Weert en kan moeilijk afspreken.
Meet de dakpan even want ik zoek exact dezelfde pannen buitenste maten 26 breed en 38 lang.
Jij kunt mij ook bellen ( of ik jou ) mijn tel 06- dacht het even niet-
Met vriendelijke groeten
Math
p s Ik heb foto´s in bijlage mee gestuurd.
quote:
Middag,
Gaat helemaal passen, geen enkel probleem, als je me je adres geeft dan zet ik het gewoon wel voor de deur ofzo. Weet niet of je op dit mailadres ook op werk te bereiken bent, dan kunnen we even contact houden en laat ik het weten als ze er staan.
Frans
quote:
Hoeveel stuks zijn het en anders bel mij even
gr Math
quote:
220 dak- en 15 nokpannen. Wat is het adres? Kan ze vanmiddag of morgen wel langsbrengen mits het beetje op de route ligt.
Gr Frans
quote:
Goede middag,
Ik wil ze wel hebben maar kom ze dan zelf halen.
Ik ben op verschillende plaatsen geweest maar telkens waren het niet exact dezelfde.
Het moeten beslist dezelfde zijn en niet ongeveer.
Met vriendelijke groeten en dank voor Uw aanbod;
Math
quote:
Math,
Wil je nu zeggen dat ik het niet goed zie? Of dat mijn ogen slecht zijn? Ik wilde je graag helpen en je mocht die dingen zo van mij hebben, als het op de route was wilde ik zelfs wel bezorgen, en dit is wat ik krijg! Stank voor dank. Succes met je verdere zoektocht en ik hoop dat je een dakpan op je knar krijgt.
Frans
Tot op dit punt ging het allemaal redelijk snel met reageren. Een reactie op deze mail bleef lang uit maar kwam uiteindelijk toch:
quote:
Excuses als ik misschien wat bot overkwam ( zeker niet mijn bedoeling )
maar toch bedankt
gr Math