Ik vind 't alleen maar leuk om te zienquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Zouden mensen hier ook van walgen 2 vrouwen die zoenen
Nee, mijn eerste zoen was met Newbie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb jij al eens een sletje gezoend eigenlijk?
en 2 mannen niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 't alleen maar leuk om te zien
niet mijn ding, maar nee walgen..quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Zouden mensen hier ook van walgen 2 vrouwen die zoenen
Pony's drijven ook graag hun zin doorquote:
Oh shoot, die wilde ik sturen, maar ik werd toen in GTST gezogen met die zoenende vrouwen etc.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien vind ik dat ook wel, als ik je foto mag zien
Hij stelt serieus nooit teleurquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jaaaa! die 3de groep, ik zit iets te bedenken om op dat paiq die 3 groepen meisjes snel te kunnen scheiden. ik kan niet echt wat bedenken, ik weet niets. ik doe ook niet zoveel op die datingsite enzo hor. zeg nooit wat.
jij (benzin) snapt het helemaal
[..]
jaaa dat is de manier hoor. als je dan elkaar in de ogen kijkt, en aan elkaars haar gaat kroelen. en dan kan je elkaars haar tegen elkaar aan houden, dan heb je haarseks enzo.
[..]
vuilnisbakken ras
[..]
nee dat is geen ras. het cocktail ras bestaat niet.
het negerras is een ras
en vuilnisbakkenras is ook een ras
liefde is liefdequote:
Ik begin eigenlijk wel nieuwsgierig te worden hoe het is om met een man te zoenenquote:
Gaf dat ponypaard altijd al een knipoog?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
liefde is liefde
en geilheid is geilheid en ook leuk
Ik kan serieus niet begrijpen waarom je seks hebt zonder te zoenenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begin eigenlijk wel nieuwsgierig te worden hoe het is om met een man te zoenen
Daar kwam laatst een Bi vriend van me mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
liefde is liefde
en geilheid is geilheid en ook leuk
Ik schrok me rot inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gaf dat ponypaard altijd al een knipoog?
tsja ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet begrijpen waarom je seks hebt zonder te zoenen
Je ziet er echt lief uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh shoot, die wilde ik sturen, maar ik werd toen in GTST gezogen met die zoenende vrouwen etc.
Ik pm je.
Neequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gaf dat ponypaard altijd al een knipoog?
wat een slet danquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
dat doet ie alleen als ie je wel ziet zitten
ooeeeh je hebt een nieuw vriendje gemaakt!!quote:
maar je hebt dat wel gedaan? sex zonder zoenen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |