Haha, mijn eerste zoen met een vrouw was al voor een goed doel en dat was niet erg, want ik wilde die eerste keer gewoon achter de rug hebben en ze was leuk. Maar ik wil liever nu alleen maar zoenen met iemand die mij ook leuk/aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als mijn vriend het niet erg vind, wil ik me trouwens wel opofferen voor het goede doel enzo, als je op de meet komt.
Lorena met Charlie. Apart niet echt aantrekkelijk vind ik, maar vond ze zoenend eigenlijk wel wat hebben.quote:
Misschien vind ik dat ook wel, als ik je foto mag zienquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste zoen met een vrouw was al voor een goed doel en dat was niet erg, want ik wilde die eerste keer gewoon achter de rug hebben en ze was leuk. Maar ik wil liever nu alleen maar zoenen met iemand die mij ook leuk/aantrekkelijk vindt.
Waarom past mijn pony niet bij mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef Sinji het volgende:
BWehe, weer een topic change. Magnetron is not amused
Had je MLiG's bericht over haarseks nog gelezen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef Sinji het volgende:
Chick, hoe zie jij d'r uit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste zoen met een vrouw was al voor een goed doel en dat was niet erg, want ik wilde die eerste keer gewoon achter de rug hebben en ze was leuk. Maar ik wil liever nu alleen maar zoenen met iemand die mij ook leuk/aantrekkelijk vindt.
Wel lekker. Ben vandaag weer niet naar hardlopen geweestquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met jou, Magnetron?
Nee, was even douchen net, kwam thuis van kickboxen. Waar staat het dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je MLiG's bericht over haarseks nog gelezen?
Ik twijfel bij jou altijd of je een kerel bent...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Chick, hoe zie jij d'r uit?
Had ik vanmorgen ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel lekker. Ben vandaag weer niet naar hardlopen geweest![]()
Het lukte me niet de deur uit te gaan. Gelukkig ging wat ik vanmiddag had wel goed en net weer iemand helpen slepen
Ik twijfelde of het 'm was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef Sinji het volgende:
Damn girl. Nou hierom dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom past mijn pony niet bij mij
[Hoe maak ik versieren makkelijker] #504 Waar we verjaardagen negeren!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, was even douchen net, kwam thuis van kickboxen. Waar staat het dan?
Ik weet ook niet waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef LolaLovesYou het volgende:
Smeert een broodje nutella.
Hoor je niet vaak, dame die dame zoekt die het niet lukt.
Dat is niet lelijk of negatief bedoeld.
geeft broodjes nutella rond~
Ik? Nee, niet gelezen, ben net pas weer terugquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan daar ook echt geen beeld van krijgen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind 't alleen maar leuk om te zienquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Zouden mensen hier ook van walgen 2 vrouwen die zoenen
Nee, mijn eerste zoen was met Newbie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb jij al eens een sletje gezoend eigenlijk?
en 2 mannen niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 't alleen maar leuk om te zien
niet mijn ding, maar nee walgen..quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Zouden mensen hier ook van walgen 2 vrouwen die zoenen
Pony's drijven ook graag hun zin doorquote:
Oh shoot, die wilde ik sturen, maar ik werd toen in GTST gezogen met die zoenende vrouwen etc.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien vind ik dat ook wel, als ik je foto mag zien
Hij stelt serieus nooit teleurquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jaaaa! die 3de groep, ik zit iets te bedenken om op dat paiq die 3 groepen meisjes snel te kunnen scheiden. ik kan niet echt wat bedenken, ik weet niets. ik doe ook niet zoveel op die datingsite enzo hor. zeg nooit wat.
jij (benzin) snapt het helemaal
[..]
jaaa dat is de manier hoor. als je dan elkaar in de ogen kijkt, en aan elkaars haar gaat kroelen. en dan kan je elkaars haar tegen elkaar aan houden, dan heb je haarseks enzo.
[..]
vuilnisbakken ras
[..]
nee dat is geen ras. het cocktail ras bestaat niet.
het negerras is een ras
en vuilnisbakkenras is ook een ras
liefde is liefdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |