Ik heb een zak vol kom maar halequote:
Waar woon je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb een zak vol kom maar hale![]()
[ afbeelding ]
nee, veel zuidelijker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Woon je in een stad of in een durp? of in een durpstad voorbeeld: zoals almere
Ik heb een tompouce en een bak met prei gegeten, dat was eigenlijk al meer dan genoeg voor vandaag. Mijn hongergevoel is gewoon fucked en het is mijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel water drinken dan maar
En volgende keer beter plannen
Of ga een paar patatjes halen
People! luister!quote:
Hellmondquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, veel zuidelijker.
helmond. met 100.000 inwoners. ongeveer
Als het je eigen schuld is, kunnen wij er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een tompouce en een bak met prei gegeten, dat was eigenlijk al meer dan genoeg voor vandaag. Mijn hongergevoel is gewoon fucked en het is mijn eigen schuld.
de basis voor een gezonde voeding! tompoucen en prei.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een tompouce en een bak met prei gegeten, dat was eigenlijk al meer dan genoeg voor vandaag. Mijn hongergevoel is gewoon fucked en het is mijn eigen schuld.
Waar woont die dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik daar woonde kon ik zelfs naar Newbie fietsen
Weet ik. Daarom mag ik nog wel klagenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het je eigen schuld is, kunnen wij er ook niks aan doen
Sinds een jaar in rotterdam, met een amsterdams accentquote:
Pittig stukje, daarom -> jij - auto - tarzan - janequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, veel zuidelijker.
helmond. met 100.000 inwoners. ongeveer
Ik denk met de trein 10 minuten bij Helmond vandaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waar woont die dan?
Helmond is half uurtje met trein.
Ja dat is kei verquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sinds een jaar in rotterdam, met een amsterdams accent
Eindje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk met de trein 10 minuten bij Helmond vandaan?
oh noes. rotterdam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sinds een jaar in rotterdam, met een amsterdams accent
[..]
Pittig stukje, daarom -> jij - auto - tarzan - jane
Voor kruidnoten echt niet. Chocokruidnoten zeker nietquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
oh noes. rotterdam.
ik zal er eens over nadenken.
welke plaats?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk met de trein 10 minuten bij Helmond vandaan?
mwhihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wist niet dat tarzan met een stuk hout rondsjouwde in zijn beste dagen.
Alle mannen hebben er een.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Knots...
Dat is een verdomme mooi woord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |