mwhihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wist niet dat tarzan met een stuk hout rondsjouwde in zijn beste dagen.
Alle mannen hebben er een.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Knots...
Dat is een verdomme mooi woord!
Ja, beetje vies ook enzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Knots...
Dat is een verdomme mooi woord!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil mijn knots in jouw grot steken jonge dame
Die openingszin werkt nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
nee duh. je moet ze aan hun haren naar je bed slepen, zoals moonwalkchick zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer mij dan hoe het wel moetquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:03 schreef dawg het volgende:
[..]
nee duh. je moet ze aan hun haren naar je bed slepen, zoals moonwalkchick zegt.rawrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Idd, en al helemaal niet een gesprek mee openenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet praten over genotsknotsen en grotjes zou helpen
Dat zou ik dan weer een afknapper vinden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef Supersoep het volgende:
Gewoon helemaal nooit over seks beginnen, Tijn.
Dat hadden we je allang verteldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
okeweer wat geleerd, is dit topic nog ergens nuttig voor
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
rawr![]()
rotterdam is met een dik uurtje wel te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen is ook duidelijk genoeg toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer een afknapper vinden.
Ja maar ik ben hardleersquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hadden we je allang verteld
Dat ook jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon doen is ook duidelijk genoeg toch?
Meneer heeft geen grensquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer een afknapper vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |