Hij stond dus niet uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:50 schreef caprick14 het volgende:
Ik ben iemand die serieus met school omgaat en had de les graag op een normale manier willen volgen. Daarbij stond hij uit maar omdat hij onder mijn been lag hoorde je hem keihard trillen op het hout van de stoel.
Volgende keer toch maar uitzetten dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:50 schreef caprick14 het volgende:
Ik ben iemand die serieus met school omgaat en had de les graag op een normale manier willen volgen. Daarbij stond hij uit maar omdat hij onder mijn been lag hoorde je hem keihard trillen op het hout van de stoel.
Trillen maakt ook geluid.. Dit kan je ook uitzetten. Ik ben het er mee eens dat innemen van je gsm niet echt acceptabel is, maar je had dit na de eerste waarschuwing kunnen voorkomenquote:
Be a man, je hebt de regels overtreden, accepteer de gevolgen. Sterker nog, je was al gewaarschuwd...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef caprick14 het volgende:
nu niet doen alsof jullie nooit een telefoon in de les op trilfunctie hadden..
en normaal gesproken vind ik het ook niet zo een probleem maar het gaat me meer over het schorsen.. Ik weiger mijn telefoon te geven, wat valt onder persoonlijke bezittingen.. gevolg daarvan mogen zij mij schorsen? volgens mij mag de school wettelijk niet eens een telefoon houden voor een week?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Dan zou ik gewoon sowieso stoppen met school. Alsof je later een carrière moet gaan hebben ofzo? Leer eerst maar 's fatsoenlijk koken...
Beste tip van dit topicquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Dan zou ik gewoon sowieso stoppen met school. Alsof je later een carrière moet gaan hebben ofzo? Leer eerst maar 's fatsoenlijk koken...
Je wil de school naaien omdat ze actie ondernemen op het 2x achter elkaar overtreden van de schoolregels van jouw kant?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:05 schreef caprick14 het volgende:
en even op de reacties: lekker een dagje vrij?
Als school me naait en ik terug KAN naaien doe ik dat zeker,
mijn geschorste dag kan in rekening gebracht worden als het onterecht is.
graag had ik serieuze antwoorden gehad maar blijkbaar kan het er niet van af.
Het zal wel een BB zijnquote:
Gezien de manier waarop je de telefoon als eerste levensbehoefte schijnt te beschouwen was dat al evident.quote:
Dattum!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef gargamel het volgende:
En om het niet verder te laten escaleren, morgen even je excuses aanbieden.
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil de school naaien omdat ze actie ondernemen op het 2x achter elkaar overtreden van de schoolregels van jouw kant?
dat is volgens mij onzinquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:28 schreef netflanders het volgende:
Overigens mag de docent jouw mobiel niet innemen, omdat enkel bevoegd opsporingsambtenaren met een geldige reden dit mogen doen.
Tijdens en gedurende de les innemen mag al snel; zie http://www.vo-raad.nl/led(...)le-telefoons-innemenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:28 schreef netflanders het volgende:
Overigens mag de docent jouw mobiel niet innemen, omdat enkel bevoegd opsporingsambtenaren met een geldige reden dit mogen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |