Whehe, zo heb ik ook al diverse keren teammates dood zien gaan dankzij mijn care package _________quote:Op woensdag 23 november 2011 19:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Grootste faal is toch wel dat je een care package op je kop krijgt.____!
Ik dacht er net weer één op mijn kop te krijgen maar wist het niet zeker.... Flikkerde wel wat uit de lucht maar er vlogen ook wat kogels in het rondquote:Op woensdag 23 november 2011 19:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Je krijgt het emblem met een tijger, maar volgens mij krijg je geen titlequote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef GlenSpey het volgende:
Care package -> Predator -> Attack helicopterhoge streaks haal ik helaas zo goed als nooit, dus een AC of Pavelow heeft weinig zin.
Overigens haalde ik gisteren de 'kill 5 enemies with a single predator missile' daily, alleen zei iemand hier laatst niet dat je daar een title en emblem voor kreeg? Want ik kreeg niks
Dat wel, de spawns zijn inderdaad bijzonder slecht geregeld. Wanneer je iemand killt spawnt ie bijna altijd vlak achter je, of jijzelf spawnt middenin vijandelijk gebied.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef mash_ het volgende:
Dit spel![]()
![]()
Ze hebben het spawm systeem nog 20x zo kut gemaakt als in black ops en mw2 bij elkaar
![]()
![]()
Gaat echt niet lang meer duren voordat ik weer black ops speel/
Die heb ik niet gekregen... maar ik kreeg wel de daily 'kill 5 people with a single predator' gisteren. Heb het nog nagezocht of het echt waar was, volgens het log was het echt gebeurt. Dus waar is mijn tijgerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je krijgt het emblem met een tijger, maar volgens mij krijg je geen title
Vind het wel mee vallen zelfde wapen als de FAMAS. Heb er zelf niet zoveel moeite mee als mensen er mee spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kanker Type 95, gooi dat kutwapen eruit man. Al die noobs daarmee spelen.
Nee die quickscopers danquote:Op donderdag 24 november 2011 00:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kanker Type 95, gooi dat kutwapen eruit man. Al die noobs daarmee spelen.
True that neger Treyarch had het snipen echt spot on. Je kon wel mensen van dichtbij killen maar dat was 10 keer moeilijker dan in MW2quote:Op donderdag 24 november 2011 01:06 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Nee die quickscopers dan
Een sniper zou niet die auto-aim moeten hebben.. dat ding is voor veraf bedoeld en niet om door een level heen te rennen en mensen van dichtbij af te schieten
Akimbo uzi in je nek jaquote:Op donderdag 24 november 2011 01:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf is er nou leuk aan snipers, ik gebruik dat echt bijna nooit. Gewoon AR's!
En dan liggen al die snipers op hun vaste plek en gebeurt er bijna niks... nee beter halen ze gewoon het quick scopen eruit, snipen is bedoelt voor veraf. Als ze willen rondrennen en mensen van dichtbij neer willen schieten dan pakken ze maar een goeie secondaryquote:Op donderdag 24 november 2011 01:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geef die snipers dan hun sniper only lobbies.
done thatquote:Op woensdag 23 november 2011 19:17 schreef tochweerhenk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |