Wow, dit is wel een topwapen zeg, met die glitch. Ik speelde net een potje 20-5, lijkt misschien niet bijzonder, maar voor mij is dat een prestatie van wereldformaatquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Haha lolZoals in de comments ook gevraagd is, zou het ook werken met 2 attachments? Die Iron sights zijn namelijk behoorlijk kut. Misschien werkt het wel voor meer wapens.
En dit gaat inderdaad wss snel gepatched worden..
Dat zijn gewoon momenten. Doe het morgen weer en het gaat kut.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je je KD wil pimpen moet je ffa spelen laatste 3 games 30-3, 30-0 en 30-5
Nee man ik speel veel ffa en een KD onder de 3 is voor mij niet abnormaalquote:Op woensdag 23 november 2011 00:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon momenten. Doe het morgen weer en het gaat kut.
Lijsten kloppen voor geen meter ik heb gemiddeld 80 Kills per game volgens dat dingquote:Op woensdag 23 november 2011 01:15 schreef ClioSporT het volgende:
İk heb een kerel in mn lijst die volgens de scorelijst (op score) al ruim 350.000 punten heeft.. Av score 59765met maar 6 wedstrijden dus. Overal rank 444698
Hoe kan dit ?
Loop er ook al een tijdje mee rond onder het mom van een rush class. I love itquote:Op woensdag 23 november 2011 01:01 schreef Zweefkaak het volgende:
Ik heb de Akimbo ontdekt hoorhersenloos rondrennen en knallen, kd's van 17/16 maar schijt aan, ik vermaak me zo wel
Bij mij op leaderboards - kills staan bij AVG score al mijn vrienden rond de 15, en 1 vriend staat op 260quote:Op woensdag 23 november 2011 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijsten kloppen voor geen meter ik heb gemiddeld 80 Kills per game volgens dat ding
Je ben gewoon een vuile cheaterquote:Op woensdag 23 november 2011 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijsten kloppen voor geen meter ik heb gemiddeld 80 Kills per game volgens dat ding
inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 09:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je ben gewoon een vuile cheater [ afbeelding ]
En ben nu lvl 22, dus extreme conditioning erbijquote:Op woensdag 23 november 2011 08:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Loop er ook al een tijdje mee rond onder het mom van een rush class. I love it
nog nooit een moab tegen gekomen (speel alleen domination en s&d) maar mijn hoogste killstreak op de console is 13 ofzo terwijl die op de pc rond de 33 zitquote:Op woensdag 23 november 2011 10:50 schreef KoningStoma het volgende:
MOAB #2 gehaald. En ik speel alleen maar TDM dus dat gebeurt niet zo vaak
Gisteren 2 kindjes tegen gekomen in FFA die er voor aan het bootsen waren kwam er gelukkig achter toen ze 20 Kills hadden toen heb ik ze gekilled.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:50 schreef KoningStoma het volgende:
MOAB #2 gehaald. En ik speel alleen maar TDM dus dat gebeurt niet zo vaak
Als je een 33 killstreak hebt dan heb je een moabquote:Op woensdag 23 november 2011 11:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nog nooit een moab tegen gekomen (speel alleen domination en s&d) maar mijn hoogste killstreak op de console is 13 ofzo terwijl die op de pc rond de 33 zit
Nee. Niet perse. Killstreak kills tellen wel mee voor je streak, maar niet voor je moab.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een 33 killstreak hebt dan heb je een moab
twitter:MGrintuch twitterde op woensdag 23-11-2011 om 13:11:02@CallofDuty @Gamedigital My wife is leaving me due to my obsession with Call Of Duty. She won't get far, I put a claymore by the door. reageer retweet
Niet voor de streak die je ziet op de leaderboards.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Niet perse. Killstreak kills tellen wel mee voor je streak, maar niet voor je moab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |