ik dacht ook meteen aan trophy system, werkt trouwens super!quote:
Typisch zo een ding wat ik vergeet. Heb er alleen even sitrep pro mee gehaald.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef BzP het volgende:
[..]
ik dacht ook meteen aan trophy system, werkt trouwens super!
iig beter dan 3 keer gespawnkilled worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef BzP het volgende:
[..]
Goed idee.. Dan heb evt ik 3 seconden om iemand neer te steken..
Jip, ik heb gister in Demo zeker 5 spawnkills gemaakt op 5 meter afstandquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
iig beter dan 3 keer gespawnkilled worden.
Nee je hebt gewoon wat beschermingquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef BzP het volgende:
[..]
ik dacht ook meteen aan trophy system, werkt trouwens super!
Ok, dan is dan ook confirmed!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon wat bescherming
Ik kreeg van het weekend een predator op mijn dak 1 seconde na mijn spawn en ging niet dood
Wat gebeurde er toen dan, niks?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:20 schreef OverRated het volgende:
Helemaal aan het begin van een ronde werkt predator ook niet. Ik had een predator uit ronde 1 van CTF. aan het begin van ronde 2 schoot ik die op hun base, om zo ff 6 kills te halen.
Maar dat werkt dus nietWat eigenlijk ook wel beter is.
Dan krijg je een een hitmarkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen dan, niks?Overigens háát ik het om in de laatste secs een care package te halen
.
Laat de kansloze zolderloser pm spamsessie maar beginnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:01 schreef tliciouz het volgende:
Doe mij ook eens in de op dan, xbox tliciouz90 is de naam.
Kom ik ook weer aan mijn trekken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laat de kansloze zolderloser pm spamsessie maar beginnen.
pretty please with sugar on top?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laat de kansloze zolderloser pm spamsessie maar beginnen.
Zuig m'n gouden Type95.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom ik ook weer aan mijn trekken.
Ho ho, volgens mij moet jij juist trekkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom ik ook weer aan mijn trekken.
Moet jij niet naar je bf3 fanboy topic?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ho ho, volgens mij moet jij juist trekken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet jij niet naar je bf3 fanboy topic?
Valt mee eigenlijk, moest ook van 30k naar 80k ineens maar da's best wel snel gedaan op zich.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Tering wat duurt die gold skin op je wapen krijgen lang
ja ben nu bezig met al die bagger attachments..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt mee eigenlijk, moest ook van 30k naar 80k ineens maar da's best wel snel gedaan op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |