Koppige Ezel! Je wilt niet eens meehelpen de strijdbijl te begraven! Wapper maar weg, die hap. Kies maar de weg van de minste weerstand. Shame!quote:
Haar minstens andere twee persoonlijkheden, nog afgezien van alle overige stemmen in haar hoofd.quote:
Oh die 2... Dat wordt een hele klus, wat zeg ik: nachtwerk!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Haar minstens andere twee persoonlijkheden, nog afgezien van alle overige stemmen in haar hoofd.
Gelukkig niet. Ik heb een echt leven. Je zou het ook eens moeten proberen. Er gaat een wereld voor je open, denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef kalinka het volgende:
Tis bedtijd oop! En laat me maar een koppige ezel, tuttebel, tutje etc etc zijn. Zou zeggen dat dat jouw zorg niet is............
Bezit je ook de gave "helderziendheid"? Tsjonge, welk een begaafdheid, ben er stil van. Oh ja, om te <proesten> kan je ook een smiley gebruiken, slechts een tip en ééénig.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef kalinka het volgende:
[..]
Vandaar bedankte ik voor de eer <proest>
Hoi!quote:
Is het ook niet nee, zal me eigenlijk ook worst wezen. Jouw leven met jouw persoontje erin maakt 't helemaal .......tevreden??? Ieder voor zich, God voor ons allen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef kalinka het volgende:
Tis bedtijd oop! En laat me maar een koppige ezel, tuttebel, tutje etc etc zijn. Zou zeggen dat dat jouw zorg niet is............
Oh god...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
je komt ook even de freakshow bekijken?
Het is net een ouderwetse attractie op de kermis.
Nog net niet de vrouw met de twee hoofden, maar het komt in de buurt.
ik lurk al de hele dag hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
je komt ook even de freakshow bekijken?
Het is net een ouderwetse attractie op de kermis.
Nog net niet de vrouw met de twee hoofden, maar het komt in de buurt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef kalinka het volgende: Had een ander niveau verwacht in de context van zelfconfrontatie. Ik ben de laatste, herhaaldelijk vermeld, die zichzelf tot een ander niveau tilt. Dat wordt helaas over het hoofd gezien.
Nou stoken... zo moet je het niet interpreteren, 2 woordjes, te weinig inhoud om een oorlog te ontketenen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat loop jij toch steeds te stoken, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |