Gelukkig heeft iedereen mijn pics, dus ik ben bewezen geen plankquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonder pics ben je een plank hoor![]()
Ik heb 1x zoiets bizars meegemaakt en ben nog van slagquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
Rondingen zijn heerlijk. Ik heb nu dan ook niks te klagen daarover, het is zowat perfectie. Daarom snap ik Loka ook niet dat ze zich zou schamen voor een iets rondere kont. Geweldig juist.
Je hebt juist een mooie kontquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende: [..] Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel is
![]()
Barbapappa. Of Barbamammaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een beetje pear-shaped ben je dus? Vind ik ook niet zo erg, Het heeft wel iets.
Zandloperfiguur bij vrouwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Rondingen zijn prima, maar bij mezelf graag ook alleen als rondingen en niet richting bol, dus mooi slank maar met titties en een goede kont.
En daarom is het nu je ex.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 1x zoiets bizars meegemaakt en ben nog van slagHet gaat om mijn ex. Blijkbaar heeft hij niet zoveel met borsten, want meestal hadden we al sex en had ik mijn bovenkleding nog aan. Misschien is hij er ook wel bang voor
We gingen paar maanden terug uit eten en ik had gewoon een normaal decolletee. Niet iets hoerigs of dat ze eruit hingen. Zegt ie opeens: 'heb jij een sjaal bij je ofzo?'
Dus ik zeg dat ik dat heb en vraag waarom. Zegt hij: ' wil je die omdoen en voor je tieten hangen, want het leidt af en ik vind het ordinair staan'
WTF, voor het eerst dat een man vraagt of ik m'n tieten wil bedekken
Hij trollde je, keihardquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 1x zoiets bizars meegemaakt en ben nog van slagHet gaat om mijn ex. Blijkbaar heeft hij niet zoveel met borsten, want meestal hadden we al sex en had ik mijn bovenkleding nog aan. Misschien is hij er ook wel bang voor
We gingen paar maanden terug uit eten en ik had gewoon een normaal decolletee. Niet iets hoerigs of dat ze eruit hingen. Zegt ie opeens: 'heb jij een sjaal bij je ofzo?'
Dus ik zeg dat ik dat heb en vraag waarom. Zegt hij: ' wil je die omdoen en voor je tieten hangen, want het leidt af en ik vind het ordinair staan'
Wilde hij ook het liefst anaal of op z'n hondjes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een idiootquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wilde hij ook het liefst anaal of op z'n hondjes?
Want dan is het een nog niet uit de kast homo
Dat is wel vaagquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had hem een kaakstoot moeten geven. En hard.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was hij toen al
[..]
Ik voelde opeens ordinair, terwijl ik dat echt niet was of ooit ben
Heuj jij hoeft heul niet te versierenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je had hem een kaakstoot moeten geven. En hard.
oh dan probeerde hij gewoon naar te doen om het naar doen of hij trok het niet omdat het heet was en hij de ex isquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was hij toen al
[..]
Ik voelde opeens ordinair, terwijl ik dat echt niet was of ooit ben
Jij ook niet?:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
.
[..]
Heuj jij hoeft heul niet te versieren
Tijdens de seks gewoon keihard de blote tetten in het gezicht duwen, de homo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij wilde me kunnen aankijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Wilde hij ook het liefst anaal of op z'n hondjes?
Want dan is het een nog niet uit de kast homo
Ik deed mijn sjaal om en voelde me niet zo happy meer daarnaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef stefanhaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |