Ik had ook een keer een hoge telefoonrekening wat ook m'n eigen schuld was en die heb ik gewoon 100% moeten betalen. Alleen dus wel een regeling dat ik hem in 2x mocht betalen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:13 schreef richard. het volgende:
[..]
3/4 van de reacties heb ik inderdaad weinig aan, weet tenslotte ook wel dat het mijn eigen schuld is.
Ik vraag alleen om tips van mensen die hetzelfde probleem hebben gehad..
Ik zal morgen bellen en laat wel weten wat ze te melden hebben, nooit geschoten is idd meestal mis...
Hun tip was: betalen (want het is je eigen schuld). Maar dat was niet wat je wilde horen dus "heb je er niks aan". Het is ook altijd hetzelfde liedjequote:Op woensdag 23 november 2011 17:13 schreef richard. het volgende:
[..]
3/4 van de reacties heb ik inderdaad weinig aan, weet tenslotte ook wel dat het mijn eigen schuld is.
Reageer dan niet, kanslozequote:Op woensdag 23 november 2011 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hun tip was: betalen (want het is je eigen schuld). Maar dat was niet wat je wilde horen dus "heb je er niks aan". Het is ook altijd hetzelfde liedje
Waarom morgen pas bellen?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:13 schreef richard. het volgende:
[..]
Ik zal morgen bellen en laat wel weten wat ze te melden hebben, nooit geschoten is idd meestal mis...
Trolletjequote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef richard. het volgende:
omdat ik hele dag aan 't blowen ben, vandaar dat ik morgen ff bel.
Echt, gast.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef richard. het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef richard. het volgende:
Dit. We zijn hier wel klaar mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |