fap sitesquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef kruidkoekje het volgende:
800 euro, hoe kun je nu voor 800 euro internetten vraag ik me af. Pfoe.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Wat dacht je van betalen als het terecht is?
Ach als je gewoon blijft internetten zoals je voorheen ook deed (regelmatig mail en websites openen, automatische updates etc.) dan gaat het wel hard.quote:
Ik heb amper internet gebruikt maar hij had wel constant verbinding (3G netwerk) dus vandaar die hoge rekening..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is de factuur onjuist? Of heb je daadwerkelijk zoveel het internet gebruikt?
op werk in het toilet is toch geen wifi, joh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Kon die dat niet via wifi doen dan
Waarom zouden zij schappelijk moeten zijn omdat jij te dom bent om op je internetverbruik te letten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef richard. het volgende:
[..]
Ik heb amper internet gebruikt maar hij had wel constant verbinding (3G netwerk) dus vandaar die hoge rekening..
Afgelopen jaar had ik gemiddeld een rekening van ¤45,- dus moeten hun toch zo schappelijk zijn om te snappen dat dit niet de bedoeling kan zijn.
Het is tenslotte meer dan mijn halve loon..........
Je internetverbinding wordt gefactureerd aan de hand van de verbruikte data. Niet per seconde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef richard. het volgende:
[..]
Ik heb amper internet gebruikt maar hij had wel constant verbinding (3G netwerk) dus vandaar die hoge rekening..
Afgelopen jaar had ik gemiddeld een rekening van ¤45,- dus moeten hun toch zo schappelijk zijn om te snappen dat dit niet de bedoeling kan zijn.
Het is tenslotte meer dan mijn halve loon..........
Iemand ook nuttige antwoorden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zouden zij schappelijk moeten zijn omdat jij te dom bent om op je internetverbruik te letten?
Nou hier is het wifi anders echt wel van een grote afstand bereikbaar hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Darkangle het volgende:
[..]
op werk in het toilet is toch geen wifi, joh.
Dit is wat ze je bij Vodafone in andere bewoording gaan mededelen, dus lijkt me erg nuttig ook al is het niet wat je wil horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |