quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht als in in 2 van de 3 R&P SCs post moet ik nr 3 er eigenlijk ook maar bij pakken
dus bij deze mijn comeback in singles!
hoe is het hier?
Je gaat babys maken met de secretaresse?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zo ziet mijn toekomst eruit dus wel goed hoor
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht als in in 2 van de 3 R&P SCs post moet ik nr 3 er eigenlijk ook maar bij pakken
dus bij deze mijn comeback in singles!
hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je gaat babys maken met de secretaresse?
Hee, dat rijmt.quote:
Cute!quote:
Hier doen we niet echt aan Sinterklaas....quote:
Huuh nu zit dat in mijn hoofd barbquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Von Kopf bis Fuss auf Liebe eingestellt naturlich!
Jaaa, we hebben een nadeel gevonden aan het Paradijs op Malta!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier doen we niet echt aan Sinterklaas....
babs = st babylon!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh nu zit dat in mijn hoofd babs
Ja, ik had het al verbeterd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
babs = st babylon!
vind ik.. nu.. momenteel
Ik doe ook niet aan sinterklaas hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Jaaa, we hebben een nadeel gevonden aan het Paradijs op Malta!
Ik zie het als voordeelquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee man, voordeel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond Sinterklaas alleen leuk toen kleine man nog klein was, nu hoeft het van mij niet meer zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |