Oh dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
DML, het is toch wel gek dat je daar eerst voor moet worden doorverwezen naar een dermatoloog?
Dat een HA dat niet ook ff kan aanbevelen![]()
Je fles bleekquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
3x raden wat ik in de trein heb laten liggen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Horen we straks weer dat een NS station is afgezet wegens een mogelijke aanslag en zo. Is Q gewoon d'r bleek vergeten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Horen we straks weer dat een NS station is afgezet wegens een mogelijke aanslag en zo. Is Q gewoon d'r bleek vergeten
Het zou me niets verwonderenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er gaat een schoonmaker heel gelukkig zijn met een fles bleek?
Den Helderquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]. Die gele flessen met rode dop zijn ook wel beangstigend
.
Welk station was het, Q, dan vermijd ik die.
Oh, daar kom ik nooit.quote:
voor de schimmel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik nooit.
Maar, heb je al eens honing geprobeerd?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie Q de volgende keer ook al zitten bij die dokter: 'Ik heb uw bleek en zinkolie geprobeerd. Ik heb de honing van Samzz geprobeerd. Ik heb de ¨ljivovic van miss_d geprobeerd. Niks werkt. Is er ook iets medisch aan te doen misschien?'
Omdat ik me niet kan voorstellen dat dat werkt? maar goed, dat kan ik ook niet met bleekquote:
Het schijnt toch gebruikt te worden tegen voetschimmelquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan voorstellen dat dat werkt? maar goed, dat kan ik ook niet met bleek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |