Ja, wat dat betreft heb je een punt hoor, zeker. Maar dan gaat het NOG langer duren. Ik word er gewoon echt gestresst van ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar misschien is alles opnieuw in de second opinion niet eens zo'n slecht idee. Je zal niet de eerste patiënt zijn waarbij in het begin stadium dingen over het hoofd zijn gezien.
Ja, maar dat was geen second opinion hoor, eigenlijk een third, maar ook dat niet eens. Die gast heeft 10 min lopen voelen, briefje geschreven en toen kon ik gaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:09 schreef indaha het volgende:
Maar Qwea is toch in Amsterdam geweest voor een second opinion,?
Wij hebben vorig jaar in den Haag een second opinion gedaan, maar de uitslag kwam overeen dus daarom laat mijn man zich hier opereren, dat was wel een fijne arts in den haag.
Dat geloof ik meteen ja... Maar goed, als je geen andere opties hebt? Misschien is het juist wel slim vanaf het begin te beginnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb je een punt hoor, zeker. Maar dan gaat het NOG langer duren. Ik word er gewoon echt gestresst van ook
Vraag een telefonisch consult aan met je huisarts.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu ben ik best heel boos, ja nu pas want ik bedenk me nu pas hoe fucking lang ze me hier mee laten lopen. En het is echt niet dat ik "gewoon een beetje" pijn heb, maar gewoon fucking veel pijn.
Volgens die assistente kan ik gewoon NIET eerder terecht. Ja, wtf. En hoe zit het met spoedgevallen dan? Denken ze dat ik voor jan doedel zo vaak bel ofzo
Stukje rauw rundvlees, beetje gehakt, vleeswaren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
Er is hier een kat bezig met de gekke vijf minuten.
Wat geven jullie je katten trouwens als je ze eens wilt verwennen met wat lekkers? Eendagskuikens? Of vlees of wat?
Prednison is toch ongeveer hetzelfde als prednoral? Een ontstekingsremmer. Maar het was toch niet duidelijk wat hij heeft?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef indaha het volgende:
Jip krijgt prednison en B12 en voor de rest afwachten of het baat dacht ik.
Oke... Ik dacht, ik doe de kittehs eens wat lekkers, normaal krijgen ze dan een bakje gourmetvlees of zo, maar ik wilde eens wat andersquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stukje rauw rundvlees, beetje gehakt, vleeswaren.
En sinds gisteravond ook zelfgebakken cake, heb ik ontdekt
Ik ben zelfs al langsgeweest, ze heeft toen Amsterdam gebeld en die hield voet (hihi) bij stuk,en dat kon toen niet eerder. Dus ik verwacht ook niet dat ze wat kan doen ivm sneekquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vraag een telefonisch consult aan met je huisarts.
Geef aan dat je erg veel pijn hebt, dat je inmiddels al heel lang verder bent en nog steeds geen uitsluitsel hebt, dat het je studie/werk behoorlijk in de weg zit en pink eventueel even een traantje weg; moedeloos, ten einde raad blabla.
Maar blijf bovenal redelijk en laat vooral je vloekwoordenboek dicht.
En vraag dan of de huisarts alsjeblieft de afspraak kan vervroegen.
Het ene ziekenhuis is het andere niet!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al langsgeweest, ze heeft toen Amsterdam gebeld en die hield voet (hihi) bij stuk,en dat kon toen niet eerder. Dus ik verwacht ook niet dat ze wat kan doen ivm sneek
Ham is varkensvlees toch? Dat mag je katten niet geven toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
De witte lust geen ham. Wat is dat nou voor een kat
.
Hier ook 3 v/d 5 die alleen blikvoer en brokken blieven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
De witte lust geen ham. Wat is dat nou voor een kat
.
Waarom zou een kat geen ham mogen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ham is varkensvlees toch? Dat mag je katten niet geven toch?
Varkensvlees is slecht voor katten, er kan een dodelijk virus in zitten. Met name in rauw varkensvlees, maar bij bewerkt is het risico ook niet helemaal uitgesloten.quote:
Ja, da's een van de voordelen van een zwervertje, ze zijn altijd dankbaar, tenminste, de mijne welquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
De 2 zwervertjes zijn echter tot grommens aan toe blij als ze wat krijgen.
En als ze het niet krijgen, dan pakken ze het zelf wel
Mja, ze hebben een klein stukje gehad. Ik wist niet dat het slecht is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Varkensvlees is slecht voor katten, er kan een dodelijk virus in zitten. Met name in rauw varkensvlees, maar bij bewerkt is het risico ook niet helemaal uitgesloten.
Ik had ook wat suggesties gedaan, weet niet of je het gezien had.
Ik ga ff de HA morgen bellen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het ene ziekenhuis is het andere niet!![]()
En een Academisch ziekenhuis is toch een stuk strenger dan een streekziekenhuis als het Antonius. Denk eerlijk gezegd dat je HA daar best wat in zou kunnen betekenen.
Antonius werkt tegenwoordig trouwens nauw samen met Heerenveen en Drachten (de A7-groep), wie weet kan daar wat mee gedaan worden.
Succes bij de derma
Bij de C1000 bij ons wel, ik weet niet hoe het bij andere supermarkten is, nooit op gelet.... Hoogvliet denk ik ook wel. Wij hebben hier een kipspecialiteitenzaakje (twee zelfs), dus daar haal ik het meestal. De poelier op de markt heeft het ook!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
Kippenlevertjes, dat klinkt goed. Kan ik dat gewoon bij de Super halen?
Oke. Dan komt dat vast wel goed, hier in het centrumpje zit een kippenzaak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de C1000 bij ons wel, ik weet niet hoe het bij andere supermarkten is, nooit op gelet.... Hoogvliet denk ik ook wel. Wij hebben hier een kipspecialiteitenzaakje (twee zelfs), dus daar haal ik het meestal. De poelier op de markt heeft het ook!
Vanwege die ham? Nee, dat zou ik niet doen! De kans is echt héél, héél klein.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Dan komt dat vast wel goed, hier in het centrumpje zit een kippenzaak.
Moet ik me trouwens echt zorgen maken om de kat. Ik zit best wel in de rats, om eerlijk te zijn
.
Ik ben nu aan het inlezen en ik heb gelezen dat de ziekte in Nederland, België en Duitsland niet meer voorkomt sinds 2009. Ook niet in de VS en Canada, dus ik denk dat het wel goed gaat, tevens was het gerookte ham en nog niet eens een half plakje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vanwege die ham? Nee, dat zou ik niet doen! De kans is echt héél, héél klein.
Maar omdat de gevolgen zo groot zijn, kun je het in het vervolg beter niet meer doen, dat is alles...
Ik zou me vooral geen zorgen maken; je wilt niet weten wat ze buiten allemaal opvreten (althans, die van mij) en ze hebben hier ook wel eens een stukje ham gehad; ze leven allemaal nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik me trouwens echt zorgen maken om de kat. Ik zit best wel in de rats, om eerlijk te zijn
.
Dit zijn binnenkatten, komen alleen op het balkon. Maar ik schrok even behoorlijk, tot ik me in ging lezen. Ben er nu ook wel gerust op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou me vooral geen zorgen maken; je wilt niet weten wat ze buiten allemaal opvreten (althans, die van mij) en ze hebben hier ook wel eens een stukje ham gehad; ze leven allemaal nog
Beter van niet, maar ik zou er geen seconde meer over nadenken al ik jou was
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef Qwea het volgende:
KutZe hebben warme chocomelk deluxe.... 3 x raden wat ik heb verbrand
![]()
Vanwege de ham? Neeee man. echt niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ik schrok heel ergquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanwege de ham? Neeee man. echt niet.
Ga voor een second opinion naar het buitenland. Ik zou het echt doen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
Jezus, faal, belde ze om te zeggen dat ik door mocht gaan met fysio, ja, dat wist ik al. En nogmaals aangegeven veel pijn te hebben maar ze kan niks doen
Bleek? Straks gaan ze je nog adviseren om met motorolie te smeren zoals de boertjes vroeger deden als de beesten gewond warenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
Ooh en mijn schimmelbehanding? Elke dag 5 min weken in 3 dopjes bleek met afwasteil water en zinkolie erop smeren.
Ik kreeg de bleek mee
Voortaan dus kijken op omaweetraadpuntcom in plaats van een dokter raadplegen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
Ooh en mijn schimmelbehanding? Elke dag 5 min weken in 3 dopjes bleek met afwasteil water en zinkolie erop smeren.
Ik kreeg de bleek mee
Bleek als in chloor jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleek? Straks gaan ze je nog adviseren om met motorolie te smeren zoals de boertjes vroeger deden als de beesten gewond waren.
Ik zit ermee in de bus nuquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Serieus, je kreeg eeb fles bleek mee?
Jezus fuck
Ja, ik weet wat bleek isquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bleek als in chloor jazit je dan met een fles bleek in de bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die moest ik kopenquote:
En die fles bleek wordt ongetwijfeld voor een euro of 35 bij je ziektekostenverzekering in rekening gebrachtquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, die moest ik kopenbij kruidvat
En dan ook nog een privekliniekquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
DML, het is toch wel gek dat je daar eerst voor moet worden doorverwezen naar een dermatoloog?
Dat een HA dat niet ook ff kan aanbevelen![]()
Is het wel een gepubliceerde uitspraak dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef Qwea het volgende:
Rechtuitspraken ofzo, ik snap er geen moer van. Wil wat zoeken maar heb geen ljn nr. Wel een kenmerk en zaaknr, vindt hij niks wtf.
Geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het wel een gepubliceerde uitspraak dan?
Ik weet niet precies waar het over gaat, maar gemiddeld wordt maar 1 op de 50 uitspraken op rechtspraak.nl gepubliceerd. Als het dus om een zaak voor de kantonrechter gaat, is de kans groot dat hij nergens te vinden is....quote:
Politierechter enkel of meervoudige mishandelingquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar het over gaat, maar gemiddeld wordt maar 1 op de 50 uitspraken op rechtspraak.nl gepubliceerd. Als het dus om een zaak voor de kantonrechter gaat, is de kans groot dat hij nergens te vinden is....
Volgens mij staan dat soort uitspraken niet op rechtspraak.nl. Kan je die niet bij de rechtbank zelf inzien?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Politierechter enkel of meervoudige mishandeling
Ook die zaken zijn vaker niet dan wel te vinden... het ligt er net aan wat aangedragen wordt voor publicatie helaas.... het streven schijnt wel te zijn ooit alle uitspraken te publiceren. Ik denk dat dat in 2212 wel geregeld isquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Politierechter enkel of meervoudige mishandeling
Ze zijn al met de katjes naar de dierenarts geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
![]()
3 kittens en een mamapoes dus?
Mss is het wat om in F&F alvast een topic te openen over het wel en wee van de kittens; wie weet melden zich dan gegadigden
Oh dat is heel fijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef baniekje het volgende:
[..]
Ze zijn al met de katjes naar de dierenarts geweest.
een katje was onderkoeld en een ander heeft niesziekte. Gegadigden zijn niet (meer) nodig omdat ze al geadopteerd worden.
Je telefoon?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
3x raden wat ik in de trein heb laten liggen
De nieuwe schimmelzalf fles bleek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
Er gaat een schoonmaker heel gelukkig zijn met een fles bleek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |