Tja, same old shit. Maar we houen de moed erinquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dat onthouden
Hoessie met jou?
hihi, je zei shit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, same old shit. Maar we houen de moed erin
Iets wat met de lucht in aanraking is geweest, is niet meer antibacterieel he. Sowieso geloof ik niet dat pis ontsmettend werkt, het is afvalquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ontsmet t niet meer als het eerst langs je grot gedropen heeft?
Veeg me op
Strega, ik ga donderdag de boerinnen vragen om honing, ik schrijf ff wat op qua geslingerdheid en zo
Niks te zeikenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, same old shit. Maar we houen de moed erin
Dat ligt er natuurlijk aan of je grot een beetje hygienisch is en niet al te mufquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Veeg me op
Strega, ik ga donderdag de boerinnen vragen om honing, ik schrijf ff wat op qua geslingerdheid en zo
Sinds wanneer zijn meurende haringstallen proper????quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een frisse propere grot heur, duh
Zal ik je eerst eens een potje lavendel/calendula sturen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Veeg me op
Ik kan me daar niets van herinneren, neequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Nee Qwee, jij was diegeen met een haringstal, remember?
Ik had een beetje gehoopt dat iedereen zou zeggen: 'Ga de hele week sushi eten'....quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haal lasagne uut de supermarkt! Zo-even in de oven, tadaaaa. En dan haal je ook quiche.. ook ff in de oven... tadaaaaa. En dan haal je ook patatjes, en dan eet je ook zuurkool (1 pan!), en dan maak je jachtpannetje (ook 1 pan!).
Zie, easy
Nog verder wegquote:
Maar als gast moet je toch altijd aanbieden om te helpen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
MD, je mag hier komen eten, ik was elke dag zonder zeuren af meteen na het eten
Ja dan toch maar aan de honing. Word ie zoete Sjonquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Strega, jij blijft maar sturen![]()
Gewone calendulan heb ik wel al geprobeerd, dat deej niks.
Ik had hele goede medicinale vaseline, die leek te werken, maar daar gaat ie heel erg aan likken, en bij een drupje gaat ie dan al kotsen![]()
En ja ik doe m zn snoetje om maar het lukt hem altijd nog wel om wat te proeven
Joh! Doe de hele week sushi eten!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had een beetje gehoopt dat iedereen zou zeggen: 'Ga de hele week sushi eten'....
[..]
Nog verder weg
[..]
Maar als gast moet je toch altijd aanbieden om te helpen?![]()
Klinkt geheimzinnig, welquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef Qwea het volgende:
ik heb zooooooo'n trek in mijn speciale pasta. Maar aangezien ik daar de vorige keer zo van aan de schijt ging omdat het vettig was, lijkt me dat niet erg slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |