Ja, lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amsterdam in de buurt genoeg?
[..]
En toen ik het zei moest je lachen *in een hoekje gaat zitten krassen.
Datbedoelikmaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb jou op msn, daar kan niemand aan tippen hoor.
Neem mij eens serieusquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lachenMaar ik moest ook lachen om de bleek. Hey, als het maar werkt. Al moet ik er stront op smeren *ril*
Liefje, dat heb ik al genoegquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga je stront sturen![]()
Voor op je schimmel
Ha! kan ik eindelijk dat oerwoud schaamhaar weghalenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Datbedoelikmaar![]()
Ik ga je mesjes sturen, please use them
Ja, hier zit gelukkig ook een imker dichtbij. Ik wil zelf nog wel eens graag een paar bijenvolkjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik idd ook al. Ik had laatst een liter pot voor 7 euro of zo.
Welke mistquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef senesta het volgende:
Ey, hou eens op, ik moet zo weg![]()
Iedereen heeft zijn eigen makken, ik weet dat de dagen donkerder worden en dat de mist klote is en dat het kouder word en in de ochtenden je bed zo lekker warm en.... oh.
En ja Greys, ik lees het zelf ook nog even een keer![]()
Nou ja, laten we het vrolijk houden en ook eens over de dingen die je niet leuk vind heen lezen![]()
Peace en zo
Echt hoor. Komt er iemand aankakken als de rel voorbij isquote:
Nou wil ik mijn bedquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef senesta het volgende:
Ey, hou eens op, ik moet zo weg![]()
Iedereen heeft zijn eigen makken, ik weet dat de dagen donkerder worden en dat de mist klote is en dat het kouder word en in de ochtenden je bed zo lekker warm en.... oh.
En ja Greys, ik lees het zelf ook nog even een keer![]()
Nou ja, laten we het vrolijk houden en ook eens over de dingen die je niet leuk vind heen lezen![]()
Peace en zo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Muis006 het volgende:
Whatsapp:
Muis: Colin Farrell look-a-likes die aanbieden om te helpen![]()
Q: zeg dat je kut verstopt zit, of hij hem even wil uitspuiten.
Bijna 2 uur rijden bij jou vandaan. En da's alleen als ik mazzel heb en de weg niet is afgezet vanwege het bleekincident en zoquote:
Niet echtquote:
Mest heet dat, is veel sjieker, jeweetsquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga je stront sturen![]()
Voor op je schimmel
Ik vind ze ook leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hier zit gelukkig ook een imker dichtbij. Ik wil zelf nog wel eens graag een paar bijenvolkjes.
Pagan (mijn echtgenoot) heeft een imkercursus gedaan. Geweldige diertjes bijen
Enschede danquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna 2 uur rijden bij jou vandaan. En da's alleen als ik mazzel heb en de weg niet is afgezet vanwege het bleekincident en zo
[..]
Niet echt
Nee, ff serieus, dat worden heel veel eenpansmaaltijden. Goddank hield het kreng er pas mee op nadat 'ie de vaat had gedaan, anders was 't echt balen geweest....
Haal lasagne uut de supermarkt! Zo-even in de oven, tadaaaa. En dan haal je ook quiche.. ook ff in de oven... tadaaaaa. En dan haal je ook patatjes, en dan eet je ook zuurkool (1 pan!), en dan maak je jachtpannetje (ook 1 pan!).quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna 2 uur rijden bij jou vandaan. En da's alleen als ik mazzel heb en de weg niet is afgezet vanwege het bleekincident en zo
[..]
Niet echt
Nee, ff serieus, dat worden heel veel eenpansmaaltijden. Goddank hield het kreng er pas mee op nadat 'ie de vaat had gedaan, anders was 't echt balen geweest....
Het gaat niet om meer of minder, maar buurthoning is gewoon beter om te gebruiken dan iets wat uit de andere kant van de wereld komt.Je moet koud geslingerde honing hebben, voor de proppolis. Dus bij je boerinnen halen lijkt me perfect!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Zitten daar juist meer of minder pollen in dan?
Want die pollen zijn voor mij juist zo dodelijk volgens mij
Ik ga het zelf sowieso nooit meer gebruiken hoor, die honing.
Ik kijk donderdag wel ff bij de biokaasboerinnen, die hebben ook eigen honing
Als je het rechtstreeks uit je blaas kan halen wel, anders echt nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef indaha het volgende:
Nou stront weet ik niet zo maar urine ontsmet wel dacht ik en aangezien hier genoeg gezeikt wordt kunnen we je met zijn allen vast genezen van je schimmeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |