Benny did it!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
Wie heeft de room eigenlijk orange geschilderd?
Dat zou niet kloppen, want ben is wel mobielquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:58 schreef heloef het volgende:
Is de grap "Ik Benny mobiel" al gemaakt?
Aaah das tof!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
Met een beetje geluk (bijna 100%) ga ik vanaf 1 december stoppen met op de vrijdag werken
Echt he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrije vrijdag. Kan onze Kal eens ouderwets bijkomen!
ow wat lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
Met een beetje geluk (bijna 100%) ga ik vanaf 1 december stoppen met op de vrijdag werken
Dat doe je veel liever op je vrijdag, echt! Vrijdagen zijn die dagen die voor de meeste ergernissen zorgen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he?
Nou ja vrijdag schappies en huis doen en dan weekend
Super moekeee!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
Wat danquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Renesite het volgende:
Had van 't weekend een Benny moe shirt aan
Kan ik niet zien. Hebben 'visite' van die ene vrijgemaakte eeuwige maagd...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil bing uit GTST echt wat aandoen.. grr
Wie de dinges is Bingquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil bing uit GTST echt wat aandoen.. grr
Maar goed ook dan dat jullie niet keken... Charlie en Lorena deden iets intiems!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik niet zien. Hebben 'visite' van die ene vrijgemaakte eeuwige maagd...
Getsiequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar goed ook dan dat jullie niet keken... Charlie en Lorena deden iets intiems!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar goed ook dan dat jullie niet keken... Charlie en Lorena deden iets intiems!
Tien uur?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga douchen en naar bed,
nog even dexter kijken wat een pret!
Seizoen 1 al helemaal klaar,
het is een toffe serie echt waar!
Verslaafd ben ik geworden,
thx nichtje, ik kan je wel vermoorden!
Welterusten en slaap lekker,
morgen om 10:00 uur weer de wekker!
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Dexter? Toen ik dat zei vond je het stom!
Ja ik doe nog wordfeuden, heel erg fanatiek trouwensquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tien uur?Ruilen?
![]()
En doe je nog Wordfeuden?
dat is al echt jaren oud?quote:
Awwwwquote:Op woensdag 23 november 2011 07:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Het word een lange dag.. 08.30-10.30 les, 14.00-14.45 coachmoment, en 17.00-21.00 werken
Echt hequote:
quote:
pad zequote:Op woensdag 23 november 2011 07:44 schreef Kally het volgende:
Nou ik ga maar eens op pad, laters allemaal
Misschien oefent ze voor de Olympische Spelen in de 100 meter sprint.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij is mijn klasgenoot aan het kotsen... In de trein.. Ze ron opeens heel snel weg!
zo lang is de trein nietquote:Op woensdag 23 november 2011 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien oefent ze voor de Olympische Spelen in de 100 meter sprint.
waaromquote:Op woensdag 23 november 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Het is 10 uur, ik heb om 16:00 uur pas les en ik zit al op school. Het moet niet gekker worden
Hoe weet je datquote:Op woensdag 23 november 2011 10:05 schreef Lutte het volgende:
Haha, ik heb Engels nu in een computerlokaal en letterlijk al mijn klasgenoten zijn online op de Facebookchat
Van Lieves scherm gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag is ook zo'n fijne dag om vrijdag te hebben. Lekker eerder weekend enzoquote:Op woensdag 23 november 2011 07:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he
Ik kom nu echt tijd te kort voor alles
Is het een zware opleiding? Volgens mij welquote:Op woensdag 23 november 2011 10:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik lekkerder en harder werk aan mijn huiswerk
Het is meer werk dan ik van te voren dacht, ja. Maar het is wel een hele leukequote:Op woensdag 23 november 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het een zware opleiding? Volgens mij wel
quote:Op woensdag 23 november 2011 10:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van Lieves scherm gezien?+je FOK!tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...maar ik geef je helemaal gelijk![]()
En wat kan je later nou worden danquote:Op woensdag 23 november 2011 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is meer werk dan ik van te voren dacht, ja. Maar het is wel een hele leuke
Hahaquote:Op woensdag 23 november 2011 10:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
+je FOK!t
...maar ik geef je helemaal gelijk
Het is een brede opleiding en je zou hiervanuit 5 kanten op kunnen gaan:quote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wat kan je later nou worden dan
gaafquote:Op woensdag 23 november 2011 10:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een brede opleiding en je zou hiervanuit 5 kanten op kunnen gaan:
-Front end developer
-Interaction designer
-Visual interface designer
-Contentmanager
-Projectmanager
...en al die kleine vormen eromheen.
(http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/beroepen.htm)
Die waren er... wel in andere vormen, maar ze waren er welquote:Op woensdag 23 november 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaaf
Waren er vroeger maar zulke opleidingen
15 jaar geleden? Misschien omgeving Amsterdamquote:Op woensdag 23 november 2011 10:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die waren er... wel in andere vormen, maar ze waren er wel
Nja, 15 jaar geleden waarschijnlijk niet neequote:Op woensdag 23 november 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15 jaar geleden? Misschien omgeving Amsterdam
ik ben al oud hequote:Op woensdag 23 november 2011 10:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, 15 jaar geleden waarschijnlijk niet nee
hihiquote:Op woensdag 23 november 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, soms vergeet ik ff dat je geen 12 bent
jij bent echt gek!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:53 schreef iBenny het volgende:
Ik herkans morgen mijn 8,7 . Sommige verklaren mij voor gek
Omdat je voor dat vak 2 cijfer krijgt. Praktijk en theorie.quote:
hahaha ok, ja een 10 is leukerquote:Op woensdag 23 november 2011 10:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat je voor dat vak 2 cijfer krijgt. Praktijk en theorie.
Voor praktijk heb ik een 9,7 gekregen en bij die toets had ik gewoon stomme fouten gemaakt... dan ga ik liever voor die 10 dan die 9![]()
Ja tochquote:Op woensdag 23 november 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahaha ok, ja een 10 is leuker
Echtquote:Op woensdag 23 november 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag is ook zo'n fijne dag om vrijdag te hebben. Lekker eerder weekend enzo
Goed... er moet dus een verhaal(!) gemaakt worden, uitgeschreven enzo... je weet wel zoals een Harry Potter boek dus. Duidelijk? Ja? Mooi!quote:De opdracht:
Maak een scenario, een verhaal, waarin je vertelt hoe een kind spelenderwijs kennis maakt met de nederlandse taal
Kensloos!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
...sterker nog. Het is gewoon kansloos te noemen.
[..]
Goed... er moet dus een verhaal(!) gemaakt worden, uitgeschreven enzo... je weet wel zoals een Harry Potter boek dus. Duidelijk? Ja? Mooi!
En er daar 3 verschillende versies van....
Dit is wat ik toegestuurd kreeg...
http://www.viaxes.nl/iam/scenario.pdf
Als ze t deels meenemen, prima.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder had grof vuil bij de weg gezet.. komen ze morgen dan halen..
Ik loop net van de trein naar huis.. staan er fucking 3 mensen te graaien in onze rommel![]()
![]()
Ik vind het zwerfersquote:Op woensdag 23 november 2011 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ze t deels meenemen, prima.____!
Wij hadden ooit de bank ff buiten gezet, nog geen 10 minuten stond het buiten of er was al iemand bezig de bank op te tillen om hem mee te nemenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder had grof vuil bij de weg gezet.. komen ze morgen dan halen..
Ik loop net van de trein naar huis.. staan er fucking 3 mensen te graaien in onze rommel![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ziet ze binnenkort wel bij Nelleke van Tussen kunst en kitsch.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ziet ze binnenkort wel bij Nelleke van Tussen kunst en kitsch.
Hij is echt tofquote:Op donderdag 24 november 2011 10:25 schreef Pheno het volgende:
Zo, even een Dan-special online gegooid.
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:48 schreef Kally het volgende:
Zo brief met de mededeling dat ik op vrijdag niet meer werk in tha pocket
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:48 schreef Kally het volgende:
Zo brief met de mededeling dat ik op vrijdag niet meer werk in tha pocket
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]..
Nou, ik ben vanaf morgen waarschijnlijk niet meer in dienst bij dat ene bedrijf
Maar, werd vandaag gebeld.. heb van zaterdag op zondag een 24 uurs toezichthoudersklus
I Will..quote:Op donderdag 24 november 2011 15:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nice
En gewoon positief blijven komt het vanzelf goed
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik ben mijn kerstboom aan het optuigen! Hij word té hysterisch!
Ik wacht geduldig afquote:
Omg hysteriaquote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, kan niet editten
[ afbeelding ]
Hij is geniaalquote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
KIEK MIEN BOOM BENNY, KIEK M!
Ehm, je zou er een topic over kunnen maken in BUG.. Want als ik zo kijk is het geen bekend probleem.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. als ik post moet ik eerst refreshen om mijn post te zien, auto update doet t niet meer, en als myat verversd worden de topics blanco zoals hier, in het rood omcirkelde..
What to do?
[ afbeelding ]
Ok, thanks!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, je zou er een topic over kunnen maken in BUG.. Want als ik zo kijk is het geen bekend probleem.
Ah, fijn! Ik ben benieuwd naar mijn cijfer.. hoor 'm uiterlijk woensdagquote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, wel goed. Was ook best snel klaar
Voor watquote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, fijn! Ik ben benieuwd naar mijn cijfer.. hoor 'm uiterlijk woensdag
Ohw, en die ging wel goed?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Juridische Technieken en Methoden
Volgens mij wel.. Je krijgt een aantal casussen en daar moet je vragen over beantwoorden, wetsartikelen erbij zoeken etc. Heb het hele tentamen in een keer achter elkaar doorgeschreven, en 2 a4tjes vol, voor en achterkantquote:
Dat ging wel lekker dusquote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. Je krijgt een aantal casussen en daar moet je vragen over beantwoorden, wetsartikelen erbij zoeken etc. Heb het hele tentamen in een keer achter elkaar doorgeschreven, en 2 a4tjes vol, voor en achterkant
Hee Patquote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. Je krijgt een aantal casussen en daar moet je vragen over beantwoorden, wetsartikelen erbij zoeken etc. Heb het hele tentamen in een keer achter elkaar doorgeschreven, en 2 a4tjes vol, voor en achterkant
Ja.. ik begin dingen nu veel sneller te snappen enzo.. moest echt inkomen in het begin, maar ik vind het steeds leuker!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt de smaakt dus ook wel te pakken Pat?!
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. ik begin dingen nu veel sneller te snappen enzo.. moest echt inkomen in het begin, maar ik vind het steeds leuker!
Wel goed eigenlijk! Eerste schoolexamens echt super gemaakt en de tweede komen over een paar weken, snap van de meeste stof helaas nog barweinig maar dat komt vast wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe gaat het met jou op school Lut?
Ok.. had ik ook hoor.. begint te komen nuquote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk! Eerste schoolexamens echt super gemaakt en de tweede komen over een paar weken, snap van de meeste stof helaas nog barweinig maar dat komt vast wel.
Gelukkig maar, leuk dat het studeren je zo bevalt!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. had ik ook hoor.. begint te komen nu
Same herequote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zoveel werk en energie heb gestoken in school
Sterker nog... ik weet het zeker
Ah, theorie meteen in de praktijk brengen dus? Das de beste manier om te leren... tofquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Same hereen met m'n nieuwe baan is het helemaal makkelijk.. Kan gewoon tijdens het werk studeren
Nee nee neequote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, theorie meteen in de praktijk brengen dus? Das de beste manier om te leren... tof
Zo langquote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee nee neeIk ben vandaag aangenomen als toezichthouder.. Beetje chillen in lege panden enzo.. rondjes lopen of er niks verdachts is, geen lekkages enzo.. Heb mijn eerste klus al binnen... zaterdag 09.00 tot zondag 09.00 uur..
Nou.. kan gewoon studeren als ik daar zit..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo lang?
En hoe dan die combi met school?
Ah, natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou.. kan gewoon studeren als ik daar zit..
Anders en enig dorp. Verder weet ik niet wat dit topic in mijn myat doet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
Twee keer slapen op een dag is wel lekker.
Alleen jammer dat de eerste keer in de bus was en ik eindigde in Nieuw-Vennep.
Wat danquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. toch dat nieuwe werk maar niet doen
Het ligt niet aan jou! Moeten ze je maar een betere dienst/product laten verkopenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. proeftijd niet doorgekomen.. verrassing!
Haha!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou! Moeten ze je maar een betere dienst/product laten verkopen
Eh neequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 3.95 bruto per uur aan het werk
Kom maar, ik kijk wel voor je...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHHH VOORLOPIG CIJFER BINNEN VAN TENTAMEN!
IK DURF NIET TE KIJKEN!!
Wat dan?quote:
Neequote:
Aaahw...quote:
Volgens mij is er standaard zo'n inzagemoment.. daar ga ik ZEKER even heen.. OMG.. ik had er echt een goed gevoel over!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
Ik zou hem opvragen en kijken wat er "verkeerd" is
Nou daarom juist, misschien hebben ze zelf wel iets fout gedaan, het zou kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij is er standaard zo'n inzagemoment.. daar ga ik ZEKER even heen.. OMG.. ik had er echt een goed gevoel over!
Ja.. maar goed.. dat houdt wel in dat ik ipv 3 komende tentamenperiode 5 tentamens hebquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaahw...Het was de eerste nog maar toch? Komt goed
En vanavond flink wat wijn erin Pat!! Verdiend
Wij gaan mee en slaan die hele tent kort en klein.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij is er standaard zo'n inzagemoment.. daar ga ik ZEKER even heen.. OMG.. ik had er echt een goed gevoel over!
Hopelijk hebben ze het verkeerde ingevoerd en had ik een 7.3 !quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou daarom juist, misschien hebben ze zelf wel iets fout gedaan, het zou kunnen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij gaan mee en slaan die hele tent kort en klein.
Dit is duidelijk niet Kallyquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij gaan mee en slaan die hele tent kort en klein.
Ja, of een 37!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het verkeerde ingevoerd en had ik een 7.3 !
quote:
Vergeef Jan maar, zijn kop is verdoofd door de tandarts, normaal is het al niet zinnig nu is het ellendequote:
Dat is hard werken tijdens de kerst danquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg..
dan is dit mijn tentamenrooster:
Wo 25 Jan: Sociale Psychologie
Do 26 Jan: Herkansing Jurdische Methoden en Technieken 1(van die 7.3)
Vr 27 Jan: Privaatrecht
Ma 30 Jan: Juridische Methoden en Technieken 2
Di 31 Jan: Herkansing Publiekrecht(gemist, want verslapen.. HOE FAAL!! )
Kerst? Dat is een maand eerder! maar aangezien werkloos, ga ik keihard blokken in de kerstvakantie.. ja!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is hard werken tijdens de kerst dan
Awwwquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kerst? Dat is een maand eerder! maar aangezien werkloos, ga ik keihard blokken in de kerstvakantie.. ja!
En Rene is de 26ste jarig.. arm schaap!
Daarom. En dan keihard pwnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. bah.. naja.. keihard leren in de kerstvakantie
quote:
Ik heb zoooooooooooo een leuke verjaardagskaart voor jou gekocht vandaagquote:
Coolquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb zoooooooooooo een leuke verjaardagskaart voor jou gekocht vandaag![]()
![]()
Helemaal naar mijn favoriete kaarten winkel gelopen voor jou![]()
maar ik heb er ook meteen een hele fijne koelkastmagneet bij![]()
[ afbeelding ]
Ik ga beginnen met bakkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga ze sparenze hebben echt zoveel leuke, niet normaal
![]()
weer een nieuwe hobby erbij
Ga je huisvrouwtje worden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga beginnen met bakken
Taarten, cupcakes en ook met de versieringen zelf maken
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ff lekkerdoen voordat ''Goeie'' begint!
Welneequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je huisvrouwtje worden?Een echte ???
![]()
Had iik moeten weten daar hadden ze ook kaartjes voor, volgende keer
krijg jij zo'n kaartje![]()
die zijn zooooooooo grappig...
Het was superquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las het.
was het leuk?
Ben je er al uit of je hier gaat studeren?
Wel 1 dag minder werken vanaf volgende weekquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow...Je liet me schrikken !!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
Thihihihi Kal wordt een lekker huisvrouwtje![]()
bovendien moet je nog minstens 2 kinderen namens mij krijgen heur...dus dan ben je lekker heul de dag '' appeltaart'' aan het bakken
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was superEn jup, sowieso Nijmegen
dag mag ook wel Laysa zegt dat er nog 2 kindertjes bij moetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel 1 dag minder werken vanaf volgende week
Ze moeten aan het beslagquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dag mag ook wel Laysa zegt dat er nog 2 kindertjes bij moeten
Ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus dat is me dus echt teveel werk, als ik een taart nodig heb koop ik er wel eentje
Pokuuuuuuuuuuuuumonnnnnnnnnnnnnnnnn met een kerstmutsquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
Ik ga een kersttaart maken voor het kerstdiner van de jongste op school, ja doe maar maken mama
stom kindquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
Ik ga een kersttaart maken voor het kerstdiner van de jongste op school, ja doe maar maken mama
Nee J is meer van de ducktalesquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pokuuuuuuuuuuuuumonnnnnnnnnnnnnnnnn met een kerstmuts
Alsof het niks is ookquote:
Dat het halve schoolplein nog niet aan je kont hangt zeg, twee bloedjes van kinderen, keukenprinsesje, hartstikke leuk om te zienquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
dat doet Ian bij Kalquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik hiep mijn moeder vroeger ook wel eens met cake bakken enzo... moch ik die dingen
van de mixer aflikken
Ik zeg dat soort dingen niet op het schoolpleinquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat het halve schoolplein nog niet aan je kont hangt zeg, twee bloedjes van kinderen, keukenprinsesje, hartstikke leuk om te zien
quote:
Yep een gaytaartquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Maak je ook een mooie taart als wij langskomen Kall?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... effe zappen ...![]()
doei![]()
Lekker roze!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg dat soort dingen niet op het schoolplein
[..]
[..]
Yep een gaytaart
Zoals je kerstboom hahaquote:
quote:
M. toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben net een mooie kerstboom gekocht
Ik heb ook een mooiequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een eckte eckte?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neeeeejoh! Die is dan al half lam als je die al koopt!quote:
Jaquote:
Deja vuquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
Ik heb mijn kleine kerstboompje weer terug...die had ik op mn 19e gekocht en was daarna de familie rondgegaan...En nu weer bij ons
Wij nog niet maar wel nieuwe spullen erbijquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Kally het volgende:
God ik heb pijn in mijn oor, mijn broer belde net die kan best lullen
En ik maar denken dat ik dat konquote:
Ik loop ook altijd rondquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef Kally het volgende:
Serieus waarom lopen mannen altijd rond met de telefoon in hun hand?
Mijn broer heeft nu Ian aan de telefoon en die lopen (ik ken mijn broer) allebei rond erbij
quote:
Ik ook.. En toen was ik een keer bij een vriendin in de tuin aan het bellen, gingen ze met zijn zessen achter me aanlopen. Sindsdien besef ik het me ookquote:
Alleen als ik met Lays bel, die neem ik mee naar het toilet en met koken enzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook.. En toen was ik een keer bij een vriendin in de tuin aan het bellen, gingen ze met zijn zessen achter me aanlopen. Sindsdien besef ik het me ook
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef Kally het volgende:
Serieus waarom lopen mannen altijd rond met de telefoon in hun hand?
Mijn broer heeft nu Ian aan de telefoon en die lopen (ik ken mijn broer) allebei rond erbij
Ga Skyrimmen jijquote:
Maar ook echt in de woonkamer dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het plan was hier om het vorige week al te doen, maar dat is er ngo steeds niet van gekomen.
Yupquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar ook echt in de woonkamer dan?
Ik vergeet steeds dat het Sint isquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
Volgende week zondag ga ik los hier met de kerstmeuk
Zaterdag sintje vieren en oeh oeh zaterdag mag jongste proef diploma zwemmen, wat inhoudt dat als dat goed gaat hij zijn diploma gewoon heeft
Das een game op ps3quote:
Ik welquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat het Sint is. Heb ook nog geen pepernoot gegeten of een zwarte piet gezien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |