Huisarts is over 10 min pas bereikbaar. Gezien het feit dat ik deze pijn al had voordat ik gestript werd denk ik dat de pijn ergens anders vandaan komt en dan heeft de vlos er niet zoveel mee te maken zeg maar. Vriendlief zei met nog dat de pijnlijke plek precies is waar mijn rechter nier zit. Nu maak ik me zorgen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:44 schreef Soempie het volgende:
Je was me net voor. Heb je nog gebeld? En ik hoop dat het jouw topic wordt.
Hier weer een waardeloze nacht. Maar gelukkig werk ik zo maar tot 16.00 uur en brengt en haalt m'n man me.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Ok, ook de huisarts denkt aan nierproblemen. Ik moet dus zo snel mogelijk langskomen.
Vriendlief dus maar gebeld. Hij aas net op zijn werk en had zijn jas nog aan. Die kan dus meteen weer terugkomen.
Bah, ik vind dit echt niet leuk!
Is ook niet leuk vrouw! Maar ze houden je echt wel goed in de gaten!! Huppakee, aktie in de tent! Denk aan je!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Ok, ook de huisarts denkt aan nierproblemen. Ik moet dus zo snel mogelijk langskomen.
Vriendlief dus maar gebeld. Hij aas net op zijn werk en had zijn jas nog aan. Die kan dus meteen weer terugkomen.
Hier het zelfde, totaal nergens last van alleen moe, wat juist het gene is wat me onzeker maakt omdat je zelf nog niets merkt dat je echt zwanger bent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:09 schreef Orea het volgende:
That sucks Fluug!
Ik deed uiteraard weer testjes vanmorgen en de test streep is nu donkerder dan de controle streep. En toch durf/kan ik het nog steeds niet geloven. Ik heb ook nergens last van, misschien is dat het wel. Het idee dat het allemaal niet waar is...Ik ben echt naar maandag aan het toeleven (echo) ik hoop dat ik het dan durf te gaan geloven??
Het is zo anders dan bij de muppet dit keer... maarja toen natuurlijk he-le-maal onder de hormonen, dus logisch dat het allemaal anders voelde en ik meer 'klachtjes' had.. Op wat moeheid na heb ik echt nergens last vanSuper fijn ergens, maar toch... stomme onzekerheid!
Ja fysio lijkt me verstandig, ik ging gister in bed liggen op andere zij en ik voelde de pijn gewoon wegtrekken toen Pietertje de andere kant in zakte. Dat gaat ie natuurlijk niet lang meer kunnen dus ik vrees dat er wel iets in het beklemde zenuw verhaal zit. Vandaag overigens alleen last van de heupen en niet meer van achterbeen... * afkloptquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Och SB toch..![]()
Lieve orea toch, al die onzekerheid, zou ze zo graag wegnemen ., maar denk zelfs al zou je klachten hebben dat je zou twijfelen hoop dat de echo iig weer voor even gerustheid geeft en dat je snel leven in je buik voelt!![]()
Fluugs stom systeem gedoega je nog Naar de fysio?
Rustig meisjequote:Op dinsdag 22 november 2011 08:11 schreef SummerBreeze het volgende:
+1quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!
Evenstar, wat heb ik een bewondering voor je! Dat moest ik ff kwijt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |