quote:
Echte schipper, ditdat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tijd van de maand... je weetz...
Owja, jij bent stoer en hebt een HOAX vriendinquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]waarom dat?
had zo gehoopt op sappige verhaaltjes in SEX als " ik kwam te snel klaar dit dat"
[..]
Echte schipper, ditdat.
Eens...quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:08 schreef NBT het volgende:
Gooooooooooooooor, iemand aandouwen waar al bloed uit komt.........![]()
![]()
![]()
quote:
Niet iedereen weet dat hier, dus ik denk ik zal het voor de zekerheid even zeggenquote:
+1 BAAS!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
waarom dat?
had zo gehoopt op sappige verhaaltjes in SEX als " ik kwam te snel klaar dit dat"
Echte schipper, ditdat.
zondag was ik niet ongesteldquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]waarom dat?
[..]
Echte schipper, ditdat.
Sowieso stoer ditdat!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Owja, jij bent stoer en hebt een HOAX vriendin
Anaal een optie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:08 schreef NBT het volgende:
Gooooooooooooooor, iemand aandouwen waar al bloed uit komt.........![]()
![]()
![]()
Waarom dan niet gemeet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zondag was ik niet ongesteld
Heel goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat hier, dus ik denk ik zal het voor de zekerheid even zeggen
Gewoon uit mijn gevoelige zone blijven als ik bloed daar beneden!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Anaal een optie?![]()
edit: en aandouwen?
omdat het niet alleen om seks draaitquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Sowieso stoer ditdat!
[..]
Anaal een optie?![]()
edit: en aandouwen?
[..]
Waarom dan niet gemeet?
Ik zeg dus, anaal een optie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Gewoon uit mijn gevoelige zone blijven als ik bloed daar beneden!![]()
Tenzij massage!
Maar, waarom dan niet gemeet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat het niet alleen om seks draait
Ik zeg toch dat je uit mijn gevoelige zone moet blijven als ik bloed?! Denk je dat mijn anus niet gevoelig is ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zeg dus, anaal een optie?![]()
maar ik mag je wel masseren aan je foef maar piemel geen optie?![]()
En nogmaals: aandouwen?![]()
Foto van Ruvquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:17 schreef Ruv het volgende:
* Ruv heeft zijn fotoboek maar eens aangemaakt. Disclaimer is dat ik niet betaal voor nieuwe beeldschermen
Anaal dus geen optiequote:Op dinsdag 22 november 2011 08:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je uit mijn gevoelige zone moet blijven als ik bloed?! Denk je dat mijn anus niet gevoelig is ofzo?
Aan me foef? wtf is een foef?
En ja, aandouwen, je weet zelf......
Dude, doe niet alsof je het niet snapt, je snapt het heel goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Anaal dus geen optie![]()
Foef = belgisch voor poes, kut dit dat
En aandouwen.. neuken.. ?![]()
Ik voel me oud, ik snap de taal niet meer
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Anaal dus geen optie![]()
Foef = belgisch voor poes, kut dit dat
En aandouwen.. neuken.. ?![]()
Ik voel me oud, ik snap de taal niet meer
| Forum Opties | |