Nog een keer proberen? Goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent met je wannabemod gedrag gewoon bewust dit topic aan het verzieken![]()
Rot gewoon op!
Ik hoop dat je een lekke band krijgt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nog een keer proberen? Goed.
Want wannabemod en tegen schelden met kanker heeft een lineair verband?
En bewust verzieken, nee. Ik heb 1 maal mijn mening gegeven waarna die 2 ruige boys het nodig vonden om mij nog meer uit te gaan schelden en er tegenin te gaan, ergo, ze hebben het zelf verneukt door hun tokkie-kijk-mij-stoer-zijn- gedrag. Nu fietsen.
Ik hoop dat je keihard op je bek gaat en met je hoofd in de anus van een koe valtquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nog een keer proberen? Goed.
Want wannabemod en tegen schelden met kanker heeft een lineair verband?
En bewust verzieken, nee. Ik heb 1 maal mijn mening gegeven waarna die 2 ruige boys het nodig vonden om mij nog meer uit te gaan schelden en er tegenin te gaan, ergo, ze hebben het zelf verneukt door hun tokkie-kijk-mij-stoer-zijn- gedrag. Nu fietsen.
Ja, dankje. Jeetje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Anders ben ik genoodzaakt om iemand verbaal in elkaar te tikken.
Lees even door:quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal wel: http://www.fok.nl/gm/spyt(...)mputerprobleem&spy=2
Ik heb een reparatiesetje bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een lekke band krijgt.
Repareer je verstand dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb een reparatiesetje bij
Maar ik doelde dus op Huppelmuts die moest gaan fietsen met haar onzin.
Jullie hebben anders wel precies dezelfde moralistische manier van redeneren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lees even door:
Ik ga mijn FOK! leven vanaf nu beteren
Gevangenis Subforum voor baggeraars en trolls
Mongooltjes nog wel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mongooltjes spreek je nu eenmaal anders toe dan mensen met gelijkwaardige geestelijke vermogens.
Heb sowieso liever dat jij mensen dom noemt dan iemand die wel over zijn volledige verstand kan beschikken * patjoenggggggggg*
Ja, wat was ik denkende, dat deze tokkies mij zouden snappenquote:
Dat kan, maar dat betekend niet dat we dezelfde zijn knul!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel precies dezelfde moralistische manier van redeneren.
Ik mag Steven ook welquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef Myraela het volgende:
Ik mag steven wel, gewoon omdat patat.
Nee infantiel gezwel, Steven en zijn sinds jaar en dag aardsvijanden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat betekend niet dat we dezelfde zijn knul!
Jij en stevenmac26 hebben toch ook dezelfde infantiele manier van schelden, jullie zijn toch ook niet de zelfde persoon?Domme redenering, al zijn we dat nu wel gewend van je.
Dom knulletje, hier, kusje op je bolletje nu snel gaan opletten op school!
Ik neem aan dat je jezelf bedoeltdt? w / equote:Op dinsdag 22 november 2011 11:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee infantiel gezwel, Steven en zijn sinds jaar en dag aardsvijanden.
Als je niet zo'n irritante kutnewbie was geweest maar een beetje had opgelet dan had je dat geweten.
wat kom je haten?quote:
Je staat er toch in of nietquote:
En nog steeds weet je niet hoe je FOK! schrijft? Prutser !quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je jezelf bedoeltdt? w / e
Newbie, verre van, als je een beetje snapt hoe fok werkt zou je er heel snel achterkomen dat ik al 4 jaar hier rondhuppelZo'n 3 jaar langer dan jou. Tevens, dat ik niet let of 2 van de meest debiele users die het nodig vinden overal op te schelden, betekend niet dat ik een newbie ben
donthatequote:Op dinsdag 22 november 2011 00:05 schreef Monopoly het volgende:
maar ik noem geen namen want ik wil niet haten, is geen hint ofzo!
Prima, ben er toch klaar meequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en dit topic gaat over Steven, dus klaar met jou drama nu he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |