En wat kun je daar dan mee? 3 zaklampen kopen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:41 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Dealextreme bestel punten hebben jullie?
Ik Total points: 1155.76
![]()
RekenD, en dan noem je de douane dom?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De doanen rekend altijd dollars als euro's dus 25 dollar zien ze als 25 euro.
Ja, ergg dom.
Soms heb je geluk en mag je zelf eerst je factuur sturen, dan kan je het mooi omrekenen.
Hoe, wat, waar, volgens mij niet. Was ie wel binnen de tijd van 45 dagen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:40 schreef ElmoFan het volgende:
Wtf, kan een verkoper je geschil
sluiten zonder het op te lossen?
Ja, o.a. door in dit topic referral links te postenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:41 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Dealextreme bestel punten hebben jullie?
Ik Total points: 1155.76
![]()
Klopt, ik heb een keer vol paniek hetzelfde bericht gepostquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:21 schreef ElmoFan het volgende:
nvm, ik zie net dat er geld bij mijn paypal saldo is geschreven maar geen bericht gekregen en hij staat ook niet in ontvangen betalingen.
Ooh en wel in mijn geschiedenis, met als opmerking "sorry". Wat lief![]()
Brainwavz Alpha bij MP4nation.net !!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:47 schreef Skiet het volgende:
Even het topic terug gelezen. Weinig gelezen over de Black Friday deals. Niemand echt goedkope en toffe dingen gezien op de shops?
Dan heb je ze toch ruim op tijd binnen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:02 schreef kloink het volgende:
Grappig als je al die kerstzooi ziet in alle shops vooral als je weet dat het meeste wat besteld is ergens in januari aan gaat komen :-)
Zoals je weet heb ik ze gekocht bij mymemory voor 23 euro totaal, echt goede sound met flinke bass. Het design is wat vreemd maar wel leuk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:40 schreef shiznuts het volgende:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Ben trouwens in Göteborg en iedereen loopt hier met Koss Porta Pro's rond. Bij Teknik (zaak is trouwens net een real-life Chinese webshop, heb ook de Heliumhaai in opgeblazen staat gezien!) in de verkoop voor 299 SEK (net iets meer dan 30 euro), was bijna verleid ze meteen mee te nemen, maar wilde eerst op het internet kijken. Met 55% korting (op aangeraden originele verkoopsprijs) nu op Amazon http://www.amazon.co.uk/K(...)phones/dp/B00001P4ZH voor 17,99 GPD. Even een nachtje over slapen...
huilliequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:40 schreef shiznuts het volgende:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Ben trouwens in Göteborg en iedereen loopt hier met Koss Porta Pro's rond. Bij Teknik (zaak is trouwens net een real-life Chinese webshop, heb ook de Heliumhaai in opgeblazen staat gezien!) in de verkoop voor 299 SEK (net iets meer dan 30 euro), was bijna verleid ze meteen mee te nemen, maar wilde eerst op het internet kijken. Met 55% korting (op aangeraden originele verkoopsprijs) nu op Amazon http://www.amazon.co.uk/K(...)phones/dp/B00001P4ZH voor 17,99 GPD. Even een nachtje over slapen...
Hangt er vanaf wat voor mes. Een schilmesje zou mogen. Een stiletto niet. Wat we tevens ook niet mogen bespreken hier. Het heeft iets met de lengte van de snijkant te maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:14 schreef markar het volgende:
komen die messen van dealextreme gewoon door de doaune? of zijn die illegaal in Nederland?
Is dat zo? Ik heb deze al 2 keer besteld, nog geen enkele keer problemen gehad:quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:47 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor mes. Een schilmesje zou mogen. Een stiletto niet. Wat we tevens ook niet mogen bespreken hier. Het heeft iets met de lengte van de snijkant te maken.
Alleen Vouwmessen boven een bepaalde lengte zijn verboden. Messen met twee snijkanten zijn ook verboden net als stiletto's, vlindermessen etc. Een koksmes van een meter lang is in principe niet verboden in Nederland.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb deze al 2 keer besteld, nog geen enkele keer problemen gehad:
http://www.dealextreme.co(...)e-17-7cm-blade-44538
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |