SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ach ja, op naar de volgende.quote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef SoldMayor het volgende:
Ja dat klopt.
Gelukkig zo'n token gekregen en meteen de MSR unlocked.
Verder alles kwijt.. tsja![]()
Morgen Skyrim halen.quote:
HEY! Ik heb hier niks mee te makenquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ben Sint Nicolaas en jij bent stout geweest!
Cute.quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold ! Nelis wil dat je even FIFA komt spelen
quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold ! Nelis wil dat je even FIFA komt spelen
quote:
Zo ongenuanceerd is het niet. Zo'n beetje iedereen die 5-7-11 of 7-11-25 speelde deed het op die manier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:54 schreef KoningStoma het volgende:
Hij bazelt wel een beetje ongenuanceerd over MW2.
Misschien niet dominant, maar die killstreaks waren wel zodanig dominant aanwezig dat het alsnog spelverneukend was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:20 schreef KoningStoma het volgende:
Maar dat was niet de dominante speelstijl. De meeste mensen kunnen namelijk die killstreaks niet halen
Haha, net kwam ik iemand tegen die me een camper noemde. Ik heb hem 3 potjes lang lopen stalken en kapot lopen maken![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Portal 2 met Nicklas![]()
Een half uur perplex een beetje doelloos naar alle muren in een kamer staren, voordat één van de twee met een briljante ingeving komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |