yes pleassseeeeequote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:
please Paul come to the rescue
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ergens denk ik dat dit een plot is van Paul dat die al door heeft dat Meg het is maar een vuil spelletje speelt om haar er in te laten lopen
Ow, maar dat is dan wel heeeeeel lang geleden hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
Lucinda was altijd zo tegen Holden en nu dit ?!
ja! craig is een ratquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
By the way...
Was die cheque van de verzekering niet 20 miljoen?
Ja dat viel mij ook al op ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
By the way...
Was die cheque van de verzekering niet 20 miljoen?
Ik moet zeggen dat ik het een teleurstelling vond. Emily verdient het wel om gepiepeld te worden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:17 schreef Sk00p het volgende:
PaulWat een baas!! Ik dacht dat hij serieus aan de kant van Meg stond. Gelukkig kunnen we weer adem halen.
Het is natuurlijk soapquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Katie, hoer!![]()
Ik vind de ontknoping van dat Emily-Meg-Paul verhaal maar matig hoor.
"Ohja Emily, ik geloofde je de hele tijd al hoor, maar wilde Meg erin luizen en heb je voor de vorm laten arresteren en je het huis uit gezet."
Ok Paul.
She smackt him hihiquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Katie, hoer!![]()
Ik vind de ontknoping van dat Emily-Meg-Paul verhaal maar matig hoor.
"Ohja Emily, ik geloofde je de hele tijd al hoor, maar wilde Meg erin luizen en heb je voor de vorm laten arresteren en je het huis uit gezet."
Ok Paul.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
Katie is echt een hoerAls die lul daarop ingaat jonguh
![]()
Ik vind ook dat Emily gestraft moet worden, zo'n lieverdje is het ook niet. Ik hartje Paul dus..![]()
Als je geestelijk zwaar in de war bent, hoef je toch in bed te liggen ?Ik hoop dat ze Meg nog wel even normaal laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |