Nog ongeveer 3 maanden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:30 schreef Staal het volgende:
Weet iemand hoelang deze serie nog te zien is?
Begreep dat het gestopt zou zijn.
Kijk nu af en toe mee maar als kind vond ik het geweldig! Toch zonde dat het stopt.quote:
Kijkt hij het zo graag?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:37 schreef Fluxy het volgende:
Me vader zit hier te springen omdat
as the world turns nog drie maanden duurt.
Zo kort nog maar? Ik dacht nog een half jaar ofzo! Nou ja beter ook, ik heb er eigenlijk geen zin en tijd meer voor (over)quote:
Het spijt me maar..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Haal die kutkop van Gabriel van m'n scherm.
Hij kijkt wel altijd sjaggerijnig en heeft iets mexicaans/spaans als mix.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het spijt me maar..
Die jongen is belissimoHij is gewoon vervelend geschreven, dat is het enige probleem.
Z'n haar mag ook wel anders. Dat zou al helpen. Maar hij zal idd nog wel jong zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kijkt wel altijd sjaggerijnig en heeft iets mexicaans/spaans als mix.
Vind het zo'n melkmuiltje. Beetje te jong om hem lekker te vinden. Moet nog een klein beete rijpen wat mij betreft.
Whehe.....quote:Op donderdag 1 december 2011 00:23 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Z'n haar mag ook wel anders. Dat zou al helpen. Maar hij zal idd nog wel jong zijn
Ik zie wel al iets heerlijks voor later
Ik ken Lucinda anders als kind nog met groenig haar.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zie het al: alweer een kutaflevering.
Waar blijven de leuke personages en verhaallijnen (de paar die nog over zijn dan)?
Ik ken de verhaallijn niet, maar gaat het daar ook ooit op schieten?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat een schijtaflevering zeg!
En tussen Luke en Reid schiet het ook niet op.![]()
Even een hele grote waarschuwing voor mijn spoiler over LuRe.. lezen op eigen risicoquote:Op donderdag 1 december 2011 08:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ken de verhaallijn niet, maar gaat het daar ook ooit op schieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hij is lekker he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |