ja en daarom op zich zelfquote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack mag z'n pistool gebruiken op Carly. Wat een heks.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind Carly juist geweldig, Jack is steeds een fatsoensrakker die altijd Carly even heel fijn haar fouten voorspiegelt en ik snap juist haar frustratie naar hem best wel.
Voor zijn zoon (aangenomen zoon) wilde die geen moeite doen om hem uit de gevangenis te houden en voila Holden komt aanrennen voor Molly en daar doet die wel die moeite voor ??
Ik zou me ook behoorlijk genaaid voelen en hem dat inderdaad ook eens goed laten weten.
Alleen jammer dat Meneer Dweil ook in de aflevering voorkomt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
he he eindelijk eens een beetje op onze wenken bediend en even Henry en Barb, Casey en Alison,
Paul en Meg en Emily
Ik hoorde dat hij er donderdag weer in zitquote:Op woensdag 23 november 2011 08:01 schreef MiLalaa het volgende:
Eeewww die Chris blijft vies he. Met z'n avances richting Katie, bleeggh.
En mijn god, wat een afschuwelijke outfit van Barbara. Leuk hoor lekker beetje spannend met Henry. Maar als je zo'n ouwetaart lichtblauw vormeloos jasje + blouse aan hebt, maakt het er niet realistischer op. Valt het leeftijdsverschil direct meer op.
Verder, leuke aflevering. Maar toch.. wanneer komt Reid weer
Klopt.. volgens mij is vorige week dinsdag of woensdag voor het laatst actie geweest.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:40 schreef alors het volgende:
Ik heb niet elke dag gekeken maar ik heb echt het gevoel dat er al minimaal een week geen Luke/Reid meer is geweest
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:06 schreef Miam het volgende:
Er word beweerd dat er vanavond weer een Reid/Luke aflevering komt,
maar 100% zeker is het niet.
Ik laat me verrassen
Heej er zijn ook mensen die leuke dingen posten!!! gelukkig!!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:16 schreef Reismuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(als ik reken en kijk naar de Amerikaanse uitzenddata dan klopt vanavond wel..)
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:43 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Heej er zijn ook mensen die leuke dingen posten!!! gelukkig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |