Omdat ook jij, net als de rest van ons, sexy bent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, 6,5+ dan. Nee maar hoezo bullshit?
Waarom zou jij je niet kunnen richten op 8+ chicksquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, 6,5+ dan. Nee maar hoezo bullshit?
Ben je er nou nogsteedsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Omdat ook jij, net als de rest van ons, sexy bent.
Fernandes bevat 1 bom aan sexyness.
Verschilt in mijn familie, maar er zijn er een paar met allerlei titels ja. Stiekem ben ik wel jaloersquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben trouwens echt de eerste van mijn familie die gaat studeren geloof ik. Molukkers en school gaat over het algemeen niet heel goed
Nee, weer. Mijn buurvrouw is niet thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Ja die druk er achter is een beetje zuur. Maar uiteindelijk doe ik die studie voor mijzelf en een beetje voor mijn nageslacht.Is ook zo. Ik vind mijn studie trouwens wel heel leuk gelukkig. Maar het is meer als ik dan met een 7 kom is het; Waarom geen 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Anders komen jullie het even doen, ouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tantoe toffe tante (alliteratie ftw)quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Juminelle het volgende:
Oké dilemma, ik heb zojuist een nieuwe armband gekregen van m'n tante, maar dat model had ik al. Ze was echter zo enthousiast en blij dat ik haar dat niet wil vertellen, maar hij is viel zu teuer om ze gewoon beide te houden![]()
Hoe ga ik dit brengen?
Verkoop die je eerst had en hou deze.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Juminelle het volgende:
Oké dilemma, ik heb zojuist een nieuwe armband gekregen van m'n tante, maar dat model had ik al. Ze was echter zo enthousiast en blij dat ik haar dat niet wil vertellen, maar hij is viel zu teuer om ze gewoon beide te houden![]()
Hoe ga ik dit brengen?
Grote pandaknuffel geeft*quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie hebben echt allemaal goede families
Kan soms lastig zijn maar wees er a.u.b ontzetten blij mee en trots op
De enige die mij pushte was mijn opa, maar die is bijna 6 jaar terug overleden.
Dat valt mee hoor, gewoon van die uitschieters. Meeste zijn gewoon Jan Modaal Quincy Pinasquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie hebben echt allemaal goede families
True! Dat ga ik inderdaad doen denk ik. Maar ze was zo slim om hem in Curacao te kopen (Budda to Buddha is daar $350quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tantoe toffe tante (alliteratie ftw)
Zeg het gewoon, je kunt daar niets aan doen. Geef haar een knuffel en zeg daarna dat je hem al hebt, als je tante zo lief is om het cadeau te doen, zal ze wel zo lief zijn om het te aanvaarden.
Pandaknuffelsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grote pandaknuffel geeft*
Ik heb mijn opa nooit gekent tho, wel jammer.
Wij hebbe geen uitschieters. Tante is lichtelijk labiel, mijn pa loonslaaf, mijn ict oom zóu een leidinggevende kunnen zijn kwa niveau maar heeft hier het karakter niet voor, hij is zacht en onderdanis. Een andere oom is ook ict'er en heeft een ziek huis, echter is dit omdat ze geen kinderen hebben en dus heel veel geld besparen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor, gewoon van die uitschieters. Meeste zijn gewoon Jan Modaal Quincy Pinas.
Haha fuck, precies hetzelfde hierquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb jarenlang moeten aanhoren: 'Choco, jij kan makkelijk het VWO aan!' van mijn familie.Wat ze echter niet schijnen te beseffen is dat de hersencapaciteit hebben niet genoeg is. Al sinds de eerste weet ik dat ik mijzelf nauwelijks kan motiveren om te leren voor dingen die mij niet konden interesseren. Shit, ik zat vaak als ik geschiedenis moest leren een compleet ander hoofdstuk te lezen dan dat ik moest leren, puur omdat de klassieke oudheid me meer kan boeien dan de renaissance.
Kut prestatiemaatschappijquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Phantomesse het volgende:
Wij hebbe geen uitschieters. Tante is lichtelijk labiel, mijn pa loonslaaf, mijn ict oom zóu een leidinggevende kunnen zijn kwa niveau maar heeft hier het karakter niet voor, hij is zacht en onderdanis. Een andere oom is ook ict'er en heeft een ziek huis, echter is dit omdat ze geen kinderen hebben en dus heel veel geld besparen.
Nu is de hoop gevestigd op mijn neefje, maar ook hij is heel erg zacht en onderdanig dus geen leidinggevende.
Nah, kan ook averechts werken, trust me, I know.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef Phantomesse het volgende:
Als ik tot op het bot gepushed werd was ik nu ziekelijk hoog bezig waarschijnlijk![]()
En ontiegelijk rijk later
Dit inderdaad. En wat Choco zei.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha fuck, precies hetzelfde hierwel gehaald, in 7 jaren tho
Dit! Laatst ook met je over gehadquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb jarenlang moeten aanhoren: 'Choco, jij kan makkelijk het VWO aan!' van mijn familie.Wat ze echter niet schijnen te beseffen is dat de hersencapaciteit hebben niet genoeg is. Al sinds de eerste weet ik dat ik mijzelf nauwelijks kan motiveren om te leren voor dingen die mij niet konden interesseren. Shit, ik zat vaak als ik geschiedenis moest leren een compleet ander hoofdstuk te lezen dan dat ik moest leren, puur omdat de klassieke oudheid me meer kan boeien dan de renaissance.
Mooie foto zeg!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, kan ook averechts werken, trust me, I know.
Mooi manquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef krioro het volgende:
maar vond ik wel leuk om even snel te delen; mijn opa en oma en pa en oom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |