Hondjes!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb 't niet op beesten die groter of aggresiever zijn dan de gemiddelde van hun soort.
Pillenpik maaangggquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fa2 toch, blijft alleen jammer voor CB (mag ik dat zo zeggen?) met z'n halfstijve fallus @ Fyah.
Bazenstandjequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is ook één van mijn favorieten ja.
Ik beveel mezelf aan als masseusequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
En krioro, ik heb een lucratief zakenplan. Jij maakt je fitnessinstructeur cursus af en richt een sportschool op. Ik ga fysiotherapeut worden en bij jouw sportschool werken.
Jij leert je gymgangers verkeerde technieken aan waardoor ze met een verneukte rug naar de fysiotherapeut moeten, en ik help ze er weer voor een dikke prijs bovenop.
You down?
Dat doe ik al als fysiotherapeut. Grote handen jwzquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik beveel mezelf aan als masseuse
Props voor deze businessmindset.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
En krioro, ik heb een lucratief zakenplan. Jij maakt je fitnessinstructeur cursus af en richt een sportschool op. Ik ga fysiotherapeut worden en bij jouw sportschool werken.
Jij leert je gymgangers verkeerde technieken aan waardoor ze met een verneukte rug naar de fysiotherapeut moeten, en ik help ze er weer voor een dikke prijs bovenop.
You down?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangenomen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik beveel mezelf aan als masseuseJa maar je hebt ook mensen die liever door een dame gemasseerd worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat doe ik al als fysiotherapeut. Grote handen jwz
full stops and exclamation marks
Moet je maar in de randstad komen wonen boerquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef krioro het volgende:
Jullie randstadmensen zijn niks gewend, als ik naar iets leuks wil moet ik altijd heel vaak ver.
Ik regel ook wel wat lekkers. Sowieso fruitquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Huisfeest bij Juminelle, ik breng de Glen Fiddich.
Hoe groter dieren zijn, hoe meer mijn neiging wordt om met die dieren te knuffelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Elst hè? Eén uurtje is het trouwens met de trein, dus is wel te doen!
M'n hond is wel badass trouwens, allochtonen kennende moet ik dat van te voren even melden
Ghehehehehehehe. Ah hij heeft zich alsnog vermaakt gelukkigquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fa2 toch, blijft alleen jammer voor CB (mag ik dat zo zeggen?) met z'n halfstijve fallus @ Fyah.
Ik bied mezelf aan als klantquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik beveel mezelf aan als masseuse
Haha, the fuckquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef Phantomesse het volgende:
Sowieso fruitwant ik heb altijd een drang om mensen fruit en groente te voeren
.
Ghehe, ik moest ook lachen toen ik ging pissen toen ik thuiskwam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik spuugde echt bijna m'n hap met rijst uit voor je eerlijkheid en de manier van verwoorden![]()
![]()
.
Maar ik wil de gespierde mannen van je overnemen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat doe ik al als fysiotherapeut. Grote handen jwz
Dit inderdaad. Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef krioro het volgende:
Jullie randstadmensen zijn niks gewend, als ik naar iets leuks wil moet ik altijd heel vaak ver.
Al is die weg van hier naar het oosten wel een stuk heel kut. M'n zus woont in Nijmegen dus ga die kant zo nu en dan op.
Die kwam hard aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je maar in de randstad komen wonen boer
Ik woon in Tilburg, denk er al lang over om te verhuizen naar de randstad though.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Waar woon je dan?
Ik woon zo ongeveer in Nijmegen en Nijmegen is
Ooooh die mag je hebben hoor, dan doe ik de mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar ik wil de gespierde mannen van je overnemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
We gaan vechten in de tuin van Juminelle.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
I'm still waiting for the big fight Egypt vs. Surinam..
Ah oke, daar ben ik echt nog nooit geweestquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Die kwam hard aan.
[..]
Ik woon in Tilburg, denk er al lang over om te verhuizen naar de randstad though.
Overigens ga ik dit dansje (in dat stuk op het strand) leren, veel leuker dan daggeren:
Hell naw! Alleen liefde voor elkaar in mijn huisquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We gaan vechten in de tuin van Juminelle.
*fluitquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Toch scheisse dat Juum zo ver woontAls het nou Utrech was ofzo..
Nee maar ik ga best wel om met mensen die niet vies zijn van een pilletje en als die dan na het stappen helemaal waus bij mij langskomen dan voer ik ze graag fruit. Als ik uitga neem ik ook altijd fruit mee in de auto en dat is dan voor na het uitgaan, gewoon om even een klein beetje op kracht te komen. Verder ben ik gewoon ontiegelijk zorgzaam voor mijn vriendenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, the fuck. Zo van "ey, je ziet er niet gezond uit hoor
" Tenzij zo:
[ afbeelding ]
Hollereer.
Dag Vaselientjequote:
Ik zou ook graag naar damsko willenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oke, daar ben ik echt nog nooit geweestZodra ik ga studeren ben ik hier ook weg. Amsterdam
Maar ik moet wel eerst een kamer fixen tho.
Die afro gast van Los Rakas is echt schattig
Dit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hell naw! Alleen liefde voor elkaar in mijn huis
Eens wel. Maar ik ga het er wel voor overhebbenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Toch scheisse dat Juum zo ver woontAls het nou Utrech was ofzo..
Ik heb een beter idee. Ik richt mijn multinational op en jullie komen mijn personeel trainen, daar zit meer geld in. Sportscholen genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
You down?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tripple X, dit is triple X bitch.
Hayzee (zwart licht)
Parodie op dit:
Keihard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |