Ik kan het niet zien via m'n tel, maar ik denk het wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is dit het PP2G filmpje?
http://www.pp2g.tv/vZX15a3E_.aspx
Ok deze jongen heeft wel controle over z'n lichaam enzo man![]()
Ik zit al in de tramquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Woh, dat filmpje. Dat wil ik ook doen/kunnen.
Oke dWc wanneer gaan we afspreken?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien via m'n tel, maar ik denk het wel.
Ik heb dat filmpje als 12-jarige echt te vaak bekeken toen
quote:
Als z'n moeder een keer weg is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Wanneer gaan we bij dWc thuis smoken?
iedereen tochquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Oei.
Wie woont er hier eigenlijk allemaal nog bij zijn ouders?
Hoi alexandraquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Hahaha ff mijn acounts checken![]()
Honingbilll
Die naam was omdat ik toen met E-Style hadEn die gast was echt 1 plakband.
Die andere
Heb ik blijkbaar dus vorig jaar nog gebruikt
Honingbillquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Hahaha ff mijn acounts checken![]()
Honingbilll
Die naam was omdat ik toen met E-Style hadEn die gast was echt 1 plakband.
Die andere
Heb ik blijkbaar dus vorig jaar nog gebruikt
Wauw, slettefoto's alles.
Neen.quote:
idd. Heb je die MD nog?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
belly & dermal PIERCINGS![]()
![]()
CH-POW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik join je met de slettefoto'sIk had ook echt 12390832 foto's op m'n PP2G staan, maar die heb ik later gelukkig naar picturetrail verplaatst en mijn PP2G verwijderd.
Ik woon zo ongeveer op mezelf trouwens. Het huis is wel van mijn moeder, maar ze is hier echt 2 keer per maand ofzo
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:14 schreef Juminelle het volgende:
Wauw je haar is hier echtJaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik join je met de slettefoto'sIk had ook echt 12390832 foto's op m'n PP2G staan, maar die heb ik later gelukkig naar picturetrail verplaatst en mijn PP2G verwijderd.
Ik woon zo ongeveer op mezelf trouwens. Het huis is wel van mijn moeder, maar ze is hier echt 2 keer per maand ofzo![]()
160 euro voor betaald toendertijd, maar dna had ik ook wathet was een permanent. Wellicht dat ik het ooit weer overweeg, maar ik denk het niet. Die permanent is de reden dat ik later opeens kort haar had
Het was echt doder dan dood.
Ah ja, permanent verneukt je haar echt, niet meer doen dus. Ik heb een hekel aan krullen bij mezelf, dus ik stijl mijn haar echt elke dagquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
160 euro voor betaald toendertijd, maar dna had ik ook wathet was een permanent. Wellicht dat ik het ooit weer overweeg, maar ik denk het niet. Die permanent is de reden dat ik later opeens kort haar had
Het was echt doder dan dood.
Die camera is overledenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef o.us het volgende:
Yo Phanto, leuke Canon camera.
Groetjes, jouw cameragenoot.
Ik stijl het bij vlagen. Soms hele periodes wel maar momenteel hou ik even van mijn volle, weelderige, pluizende en golvende bos haarquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ja, permanent verneukt je haar echt, niet meer doen dus. Ik heb een hekel aan krullen bij mezelf, dus ik stijl mijn haar echt elke dagMijn haar is daarom ook zwaar verpest nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |