Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaa 'de rest weet ik niet meer'.... Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe oud was krio dan?
en ik had ook van t weekend gedroomd over FYAH enzo dat ik jou toen zag en de rest weet ik niet meer![]()
Haha wat zeg je? Ik heb ooit iets gedaan met een man van 36quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaa 'de rest weet ik niet meer'.... Ik geloof er niets van
Krio is tegen de 30 20 aan aan het zijn. Voor jou is dat niet echt een acceptabele leeftijd meerIk doe hem wel 2 keer zo goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast in 't midden moet wel een lul van minimaal 1 meter hebben wil hij zo een chick doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet eens allemaal + dWc?
Gewoon een orgie fernandes meet
Like: [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha wat zeg je? Ik heb ooit iets gedaan met een man van 36Dat was wel té inderdaad maar alles tussen 19/20 en 30 is goed voor mij
Ooohw shit, jij kinky slettebakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I like
Chocobeer, check deze topic even.Daggerin' vind ik echt zó fucking lelijk. Een beetje bubbline/dancehall heeft nog een beetje klasse maar daggerin' is gewoon echt jezelf beestachtig lelijk gedragen en als chick zijnde onmin op een lage plek gezet worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fernandes-chicks opstellen in rijen van 2, u kunt vanaf nu ten alle tijden gedaggerd worden.
Achteraf wel nasty maar drank.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ooohw shit, jij kinky slettebak![]()
I like
Vrouwen, vrouwen.. dit gezeur kom je bij elke vrouw hedendaags tegen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga even klagen: Ik ben moe, het is godverdomme nogsteeds mistig als de tering en ik moet er zo doorheen rijden met xxxl dikke handschoenen en kom dan 'nat' aan op school. Verder begin ik met de eerste 2 uur wiskunde. Dat roept bij mij pure agressie op.
Dit word 'm niet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Daggerin' vind ik echt zó fucking lelijk. Een beetje bubbline/dancehall heeft nog een beetje klasse maar daggerin' is gewoon echt jezelf beestachtig lelijk gedragen en als chick zijnde onmin op een lage plek gezet worden.
De mannen kunnen er anders ook wel wat van hoor, altijd dat geklaag over vrouwen. Opzoutenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrouwen, vrouwen.. dit gezeur kom je bij elke vrouw hedendaags tegen.
Fyah foto die je stuurde waaruit ik je moest herkennen is geschoten door een Fok!erquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat is er met dat topic? Zit nu op mijn telefoon en geen zin om het hele topic door te spitten
Die beestachtige primitieve shit bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
Daggerin' vind ik echt zó fucking lelijk. Een beetje bubbline/dancehall heeft nog een beetje klasse maar daggerin' is gewoon echt jezelf beestachtig lelijk gedragen en als chick zijnde onmin op een lage plek gezet worden.
Kan gebeuren meisje, ik ben ook niet geheel braaf geweest voordat ik een relatie kreegquote:
Ja, of gewoon nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat moet alleen achter gesloten deuren plaatsvinden.
Mij zie je dit echt niet doen tenzij het op mijn eventuele vriend isquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die beestachtige primitieve shit bedoelde ik niet! Gewoon schuren á la crême
.
[ afbeelding ]
Ik zou echt zo op m'n bek lazeren als ik dat zou proberenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die beestachtige primitieve shit bedoelde ik niet! Gewoon schuren á la crême
.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ghehe, aight, nja niet mijn ding iigquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is ook niet midden in de club, is waarschinlijk een booty shake contest on stage ofzo. Dat zijn wel die geilere dingen, bij die Puerto Rican Reggeatonparty's en Jamrock vroeger
.
Been en rugspieren voor dezequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou echt zo op m'n bek lazeren als ik dat zou proberen
Hehe ik meende het niet tho.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, of gewoon nietTenminste, tenzij ik in een zwaaaaar melige bui ben ofzo zou ik dit niet zo heel gauw doen.
+1quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou echt zo op m'n bek lazeren als ik dat zou proberen
Hahahahahahahahahahhaha phja die shit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe ik meende het niet tho.
[..]
+1
Was lang geleden ook zo'n filmpje dat mannen echt van muurtjes afsprongen bovenop een meisje enzo. Pijnlijk voor iedereen lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |