nog nieuws over f?(heb ik wss gemist?)quote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
loopt het goed af?
(ben atwt aan het kijken)
Spotify Premiumquote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
iPhonetje syncen zodat ik morgen op de fiets lekker nieuwe CD's kan luisteren en dan naar bed! Volgend weekend vegetarisch italiaans koken dus ff in de recepten duiken
Helaas niet. Ik heb zojuist zijn zus gevraagd mij te bellen; we zitten allebei met vragen. Geen idee wat zijn verblijfplaats is en nog steeds niet bereikbaar. Ondertussen had hij allang terug moeten zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog nieuws over f?(heb ik wss gemist?)
Yoga? Ademhalingsoefeningen? Glas whiskyquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog ontspanningsoefeningen? Ik slaap echt slecht de laatste tijd. Zaterdag overigens heel goed na een dag op het strand, maar daar heb ik niet elke dag tijd voor
Niet na dat geweldige nieuws dat 270 labels weggaan bij Spotifyquote:
Whiskyquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Yoga? Ademhalingsoefeningen? Glas whisky
Whisky zou aardig wat effect kunnen hebben jaquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook goed gewoon een spannend boek te gaan lezen.. even total afleiding. Net zo lang tot ik in slaap val. Maar ja, of het zo verstandig is raad aan te nemen van iemand met een slaapstoornis..quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Whisky zou aardig wat effect kunnen hebben ja
quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook goed gewoon een spannend boek te gaan lezen.. even total afleiding. Net zo lang tot ik in slaap val. Maar ja, of het zo verstandig is raad aan te nemen van iemand met een slaapstoornis..
Hij is een plaatselijke schoonheid tegen het lijf gelopen en flink aan het oefenen op een toekomstig vaderschap of...hij kwam op straat iemand tegen die met hem over het geloof wilde praten en hij zit nu in een sekte.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas niet. Ik heb zojuist zijn zus gevraagd mij te bellen; we zitten allebei met vragen. Geen idee wat zijn verblijfplaats is en nog steeds niet bereikbaar. Ondertussen had hij allang terug moeten zijn.
Spijkermatquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weet ik niet, ik ga t vragen als ze belt. ze zijn wel gek van ongerustheid. en voorbereiden op vaderschap hoeft niet meer want hij is daarin al 3x geslaagd.quote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is een plaatselijke schoonheid tegen het lijf gelopen en flink aan het oefenen op een toekomstig vaderschap of...hij kwam op straat iemand tegen die met hem over het geloof wilde praten en hij zit nu in een sekte.
Heeft de familie al de autoriteiten (Ambassade/consul) ingeschakeld of zijn ze nog niet zo ongerust?
Januari: verkiezingen 2e kamerquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef borisz het volgende:
Ademshalingoefeningen willen ook nog wel eens werken ja. Whisky nog beter
![]()
Zo politieke kalender 2012 staat in de agenda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |