quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef JanPiraat het volgende:
Omg hij heeft geen zusje maar een 2e persoonlijkheid die als zijn zusje fungeerthet wordt allemaal duidelijk omg omg
![]()
wat heb je dannnn?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Thanks. Wel fucking mooie avond door m'n neus geboord
Leuke borrel + feest daarna (al kon ik daar sowieso niet naartoe) maar ach lekker blijven klagen tochquote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat heb je dannnn?
en tja dat is vaak zo als je ziek bent
Maar wat heb je voor ziekte danquote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Leuke borrel + feest daarna (al kon ik daar sowieso niet naartoe) maar ach lekker blijven klagen toch
Iets met steen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef xCore het volgende:
ThaTim heeft een ban? Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Gewoon sick verkouden, morgen moet het over zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar wat heb je voor ziekte dan![]()
soms is klagen gewoon fijnquote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Leuke borrel + feest daarna (al kon ik daar sowieso niet naartoe) maar ach lekker blijven klagen toch
in zn hoofd?quote:
Nee. Ook iets met onder.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soms is klagen gewoon fijn
[..]
in zn hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |