Sowieso al 2 views per dag voor Kore van mijn kant af.quote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Misschien iets voor het FoBo?
Dan krijg je misschien iets meer van 5 views per dag.
GASTquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso al 2 views per dag voor Kore van mijn kant af.
Ik moet me toch ergens op aftrekken
GASTquote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Morgen komt er een interview met Stevenmac als hij dat wilt.
Begrijpelijk, ik doe dat altijd op murp z'n FoBoquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso al 2 views per dag voor Kore van mijn kant af.
Ik moet me toch ergens op aftrekken
stevenmacquote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Morgen komt er een interview met Stevenmac als hij dat wilt.
Ik weet niet, maar we zijn hetquote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef smegmanus het volgende:
What the neuk is een bonko bonko maatje?
Die term heeft mijn jongere broer eens jaren geleden bedacht, komt neerquote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef smegmanus het volgende:
What the neuk is een bonko bonko maatje?
Typerend dat jij deze info met je broertje deelt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Die term heeft mijn jongere broer eens jaren geleden bedacht, komt neer
op 'een kontmaatje'!
Bedankt!quote:
Stop eens met je FGD gelul, ik moet er steeds om lachenquote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef computerprobleem het volgende:
Ik laat het alvast weten:
Ik heb weinig tijd voor interviews, dus als je mij echt wilt interviewen, moet je er snel bij zijn.
Ik moet namelijk 2 prachtige organisaties runnen (FGD & RCD) en heb gewoon geen tijd voor zulke dingen.
Gr gr
stevenmac voor modquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef rumiii het volgende:
sowieso dat stevenmac26 een eigen standbeeld verdient
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |