Er is verdomd weinig mis mee hoor. Het vreemde eraan is dat hij door de muur heen geboord is, om dus in de aanbouw te hangen in plaats van in de kelder. Dus er is niets bijzonders aan, behalve dan dat je aan de onderkant de lusjes van de te lange draadjes ziet hangen. Maar hij hangt ook nog eens perfect rechtquote:
Hoe tekenend.quote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het leek hem een hele leuke avond te zijn voor ons en hij vond jullie allemaal erg leuk en liev
nouja geloof me, helpdeskmedewerker zijn IS ook echt niet leukquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval morgenochtend zakelijk nog wel ff bellen om te vertellen dat ik voor mijn gevoel 10 gekocht heb, maar 3 gekregen heb.
Ik ben altijd erg lief aan de telefoon, dus dat komt helemaal goed
Zegt die Nuon-dame vanmiddag: "Wat doet u eigenlijk voor uw vak?" Dus ik vertel dat ik een hele saaie kantoorbaan heb. Zegt ze: "Ow, want u kan zo de planken op!" Dan vraag ik me toch weer af of dat nou een compliment is, of niet
En met FBTO én met de NS-chipkaartmensenquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Moest je ook nog bellen met Nuon? Wat een dag, al die instanties
Nee, ik kan het me voorstellen, want niemand belt om te vertellen dat het zulk lekker weer isquote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja geloof me, helpdeskmedewerker zijn IS ook echt niet leukwe worden in t diepe gegooid,mogen vrijwel niets, als we onze leidinggevenden op de vloer vragen een uitzondering te maken (omdat je dat persoonlijk wel zou willen) is t altijd nee, vragen worden altijd afgekapt
maar ik doe t persoonlijk best aardig binnen de mogelijkheden die ik heb geloof iken ben gewoon ook eerlijk tegen een klant.
Soms zijn er wel collega's dat ik denk " dat zegt hij/zij niet, neee dat zegt hij/zij toch niet echt?"
Vaders vinden het leuk als hun dochters zichtbaar plezier hebben....ofzo....denk ik danquote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe tekenend.Volgens mij zijn wij helemaal geen leuk gezelschap voor buitenstaanders.
Ik zal ff voor je checken... moment!quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
is de beeb van elisab gewoon een kerel?
quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal ff voor je checken... moment!
quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vaders vinden het leuk als hun dochters zichtbaar plezier hebben....ofzo....denk ik dan![]()
Die van mij had meneer I. nog gebeld zaterdagavond.
"Waar Ing is? Ja, ergens met die meiden, vergaderen ofzo"
Dus zondag belde hij, omdat ie precies wilde weten waar ik was, of ik niet was verongelukt in de mist en of het gezellig was met de meisjes
Gecheckt; nope (inclusief sinaasappel)quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
is de beeb van elisab gewoon een kerel?
*proest*quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal ff voor je checken... moment!
ooh fuck! de filmpjes!quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
VergaderenZullen we je paps de foto's sturen
Met of zonder handschoenen en vork?quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gecheckt; nope (inclusief sinaasappel)
Oh en vergeet niet dat wij 7 dagen per week mogen werken en met kerst (1e en 2e) en oudjaars- en nieuwjaarsdagquote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik kan het me voorstellen, want niemand belt om te vertellen dat het zulk lekker weer is
Maar het is niet allemaal kommer en kwel gelukkig. De Nuon-dame had in elk geval een leuk half uurtje, zei ze
Doe maar nietquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
VergaderenZullen we je paps de foto's sturen
Dus daaaaar was de sinaasappelquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oh ok dan snap ik niet meer wie de hij is, maar dan klopt mijn beeld van je nogquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die past daar ook wel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar niet
[..]
Dus daaaaar was de sinaasappel
Anders had ze een kaartje gestuurd. Ik weet het zékerquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Was het ook![]()
En je hebt echt toffe ouders![]()
Zoooo lief ook dat ze nog ff belden om Tombo te bedanken voor de ezelsoren
Gewoon met mijn blote handen; het eckte werkquote:
Maar vooral geen haastquote:
De 'hij' van afgelopen zaterdag? Dat was mijn paps; die kwam even vis bakken voor onsquote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ok dan snap ik niet meer wie de hij is, maar dan klopt mijn beeld van je nog
quote:
Dat het effe opschiet. Ik wilde gaan slapen.quote:
Weet je ook es wat dat isquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het effe opschiet. Ik wilde gaan slapen.
Ah ik ben weer bijquote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De 'hij' van afgelopen zaterdag? Dat was mijn paps; die kwam even vis bakken voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |