Tot mijn verbazing komt er echter binnen 2 minuten een politieauto aangecrosst (uiteraard zonder zwaailichten en sirene) die naast de auto stopt. Pas als iemand uitstapt heeft de inbreker door dat hij opgemerkt is en neemt de benen (stom als hij is rent hij in de richting waarin ook de politieauto staat). Maar zelfs al voor de politieagente weer in de auto zit om de achtervolging in te zetten passeert een tweede politieauto de eerste en gaat met piepende banden hier de hoek om achter de inbreker aan. Ik loop nu nieuwsgierig naar de afloop naar het hoekje waarachter zojuist 1 inbreker, 2 politiewagens met 4 politieagenten verdwenen. De inbreker is klemgereden en ingerekend
ff kijken wat er gebeurd als ik bel...
waarschijnlijk 15 minuten weinig.
quote:Yeah ik dacht: ik post 's een goede ervaring met de politie. Mag toch wel in de komkommertijd?
Op woensdag 10 juli 2002 04:07 schreef Bluescreen het volgende:
Juist ja en jij bent nu trots omdat de politie nog wakker is???
quote:Nee, verstandig. En ik meen het itt jou, oprecht.
Op woensdag 10 juli 2002 04:17 schreef kariem112 het volgende:
stoer dat je de politie durfde te bellen
quote:goed man!! ze willen wel!
Op woensdag 10 juli 2002 04:13 schreef Mappy het volgende:[..]
Yeah ik dacht: ik post 's een goede ervaring met de politie. Mag toch wel in de komkommertijd?
quote:Ja, jij had je familie er op af gestuurd, niet?
Jij pakt hem, hij je oom, je oom zijn tante, zijn tante je hond, enz, enz.
Neerwaardse spiraal, is het niet?
quote:Wat zou jij doen dan? Vragen of je hem misschien kan helpen en vervolgens zelf met de autoradio er vandoor gaan?
Ik vind het een goed initiatief van de topicstarter en hij heeft het slim aangepakt. Gelukkig is de politie een keer op tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |