SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Nou ben ik gerust gesteld, ik val onder het normale gedeelte en kan me nu afmelden!quote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het percentage mafkezen is vrij groot, begrijp ik ook van een vriendin van me. Daarentegen geldt dit voor de vrouwen minimaal zo erg.
??quote:
Het is de bedoeling dat de persoon met de laatste post in het vorige topic het nieuwe deel opent, zoals gebeurd is. Het is niet de bedoeling dat je zogauw je ziet dat het dichtgegaan is maar meteen op "open nieuw deel" ramt.quote:
Ik weet hoe het gaat, geeft nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de persoon met de laatste post in het vorige topic het nieuwe deel opent, zoals gebeurd is. Het is niet de bedoeling dat je zogauw je ziet dat het dichtgegaan is maar meteen op "open nieuw deel" ramt.
Oftewel: hier verder: [Datingsite-ervaringentopic] #157 Ik heb hier niet om gevraagd!
Dan snap ik je "??" nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik weet hoe het gaat, geeft niet
Mijn foutquote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Crutch het volgende:
Deze staat gewoon in de reeks hoor, is makkelijker om deze open te laten omdat iedereen die dit volgt het topic weer in hun active topics lijst hebben staan.
Bij achteraf een topic toevoegen aan een reeks is dat niet het geval.
Hahaha!! Wel posten de reacties, ben benieuwd!quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ga ze dit nummer sturen denk ik, kijken wie er reageerd.
Verkeerde topicquote:
Ik heb dat ook soms maar het lukt mij nog wel, ik klap de gespreken dicht en zie ik vanzelf wie er gereageerd hebben. En als ik het niet red zeg ik dat ik even thee aan het halen ben oid..quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Lago het volgende:
Ik vond Paiq vanavond juist wel leuk! Waren eens heel veel mensen online. Een beetje te veel eigenlijk.Zat op een gegeven moment met 5 verschillende mensen te praten en dat wil toch niet echt.
Hoe doen jullie dat? Want ik vind mensen gewoon niet antwoorden dan ook weer zo onaardig, maar dit werkt ook niet.
wat is er toch gebeurd met gewoon eerlijk zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Lago het volgende:
Ik vond Paiq vanavond juist wel leuk! Waren eens heel veel mensen online. Een beetje te veel eigenlijk.Zat op een gegeven moment met 5 verschillende mensen te praten en dat wil toch niet echt.
Hoe doen jullie dat? Want ik vind mensen gewoon niet antwoorden dan ook weer zo onaardig, maar dit werkt ook niet.
De meeste van deze mensen had ik nog nooit eerder gesproken, lekkere binnenkomen om dan gelijk te beginnen met "Sorry, ik ben te druk met andere mensen dus ik wil niet met je praten".quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
wat is er toch gebeurd met gewoon eerlijk zijn?
Dat werkt altijd nog het beste.
Nee. En nieuwe sites is meestal spam, een vijver zonder vissen. Vergeet het maar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:01 schreef Toefjes het volgende:
Maar weer eens begonnen met datingsites, want kreeg een maand gratis bij een volgens mij nieuwe site. twoo.nl. Iemand ervaringen mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |