Kan dit een dealbreaker zijn voor je relatie? Stel dat hij meer dan 20 van dit soort dingen op zijn naam heeft staan, zou het voor jou dan einde oefening zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef KittyOnFire het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe het in zijn botte kop is opgekomen om dit te doen.
Ik wil weten wat hij hiervan heeft geleerd.
En beloven dat ie het nooit meer zal doen zal niet veel helpen vrees ik, want ik denk dat ik dan moeite zou hebben om hem te geloven (dat weet ik wel zeker).
Maar ik vind dat ik absoluut het recht heb om hem hierop aan te spreken, boos op hem te zijn, hem op z'n flikker te geven, kom zeg, het is de vader van mijn kind dus hij hoort het goede voorbeeld te geven
Ik ben alleen op de hoogte van dit misdrijf, als dit niet het enige is, is het absoluut een dealbreaker ja...quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan dit een dealbreaker zijn voor je relatie? Stel dat hij meer dan 20 van dit soort dingen op zijn naam heeft staan, zou het voor jou dan einde oefening zijn?
Geen flauw idee. Weet jij het wat betreft deze man? Met je dronken kop een vrachtwagen waarin iemand ligt te slapen proberen te overvallen komt op mij in ieder geval niet al te ervaren over.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ja, so what? Inbraak in vrachtauto's in niet echt de criminaliteit waar je mee "begint"
Geld nodig om zijn drugsverslaving te bekostigen. Geleerd dat hij volgende keer niet gepakt moet worden.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef KittyOnFire het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe het in zijn botte kop is opgekomen om dit te doen.
Ik wil weten wat hij hiervan heeft geleerd.
De perfecte basis voor de rest van jullie relatie!quote:En beloven dat ie het nooit meer zal doen zal niet veel helpen vrees ik, want ik denk dat ik dan moeite zou hebben om hem te geloven (dat weet ik wel zeker).
En het is een perfect voorbeeld voor jonge zigeuners. Misschien toch een goed idee om eindelijk die slijpsteen aan te schaffen en een cursus "Hoe maak ik schilderijtjes van huilende kinderen" te gaan volgen.quote:Maar ik vind dat ik absoluut het recht heb om hem hierop aan te spreken, boos op hem te zijn, hem op z'n flikker te geven, kom zeg, het is de vader van mijn kind dus hij hoort het goede voorbeeld te geven
Preciesquote:Op maandag 21 november 2011 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Weet jij het wat betreft deze man? Met je dronken kop een vrachtwagen waarin iemand ligt te slapen proberen te overvallen komt op mij in ieder geval niet al te ervaren over.
Of juist heel ervaren maar dat de alcohol hem overmoedig heeft gemaakt waardoor hij dacht dat hij dit ook wel kon doen na een avond oude dames overvallen bij pinautomaten.quote:Op maandag 21 november 2011 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Weet jij het wat betreft deze man? Met je dronken kop een vrachtwagen waarin iemand ligt te slapen proberen te overvallen komt op mij in ieder geval niet al te ervaren over.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Of juist heel ervaren maar dat de alcohol hem overmoedig heeft gemaakt waardoor hij dacht dat hij dit ook wel kon doen na een avond oude dames overvallen bij pinautomaten.
TS, heeft je man een verslaving?quote:Op maandag 21 november 2011 14:47 schreef leeell het volgende:
popcorn staat klaar voor het geval dat TS er achter komt dat haar man een recidivist is
maar, toch, overval op een vrachtwagen lijkt me geen instap-misdrijf
Lijkt me het beste plan!quote:Op maandag 21 november 2011 14:48 schreef KittyOnFire het volgende:
Ik ben blij dat er in ieder geval nog serieuze reacties tussen zitten waar ik wat mee kan, bedankt daarvoor![]()
![]()
Voor de rest, het blijft fok dus ook de flauwe grappen en het oordelen over mensen die je niet zelf kent, had ik verwacht.
Wat mij betreft kan hier een slotje op, ik weet voorlopig genoeg
Als dit daadwerkelijk het geval is. Indien er geen getuigen zijn kan hij toch gewoon aangeven dat hij niet zag waar hij heen moest rennen en daarom recht omhoog schoot?quote:Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk trouwens dat hem wel eens poging tot zware mishandeling ten laste kan worden gelegd, het schieten met een alarmpistool op iemand is geen klein vergrijp.
NEEEJ, want ik ben best benieuwd hoe dit afloopt. Houd ons aub op de hoogte.quote:Op maandag 21 november 2011 14:48 schreef KittyOnFire het volgende:
Wat mij betreft kan hier een slotje op, ik weet voorlopig genoeg
En terechtquote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef vosss het volgende:
Peuken heeft ie niet veel nodig. In een politiecel mag je 1x per dag even luchten.
Dat was althans in 2000 toen ik er zat.
Het eten was ook goor trouwens
Ik kreeg een heerlijke magno-maaltijd uit plastic met flesjes spa blauw, en mijn vriend die een grote bek had gehad en zich had verzet kreeg niksquote:Op maandag 21 november 2011 16:28 schreef woozi het volgende:
Ik kreeg 2 droge, bevroren boterham met 1 plak jonge kaas.
Ik mocht stuk of 10 keer eruit, ging met de agenten steeds rokenquote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef vosss het volgende:
Peuken heeft ie niet veel nodig. In een politiecel mag je 1x per dag even luchten.
Dat was althans in 2000 toen ik er zat.
Het eten was ook goor trouwens
Vergeet niet dat 'ie een mes bij zich had.quote:Op dinsdag 22 november 2011 03:59 schreef Godshand het volgende:
TS is zo heerlijk oprecht verbaasd over de escapades van haar vriend
Ik denk dat ze oprecht niets weet, en vriendlief dus een mooi dubbelleven leidt
Een vrachtwagenchauffeur bedreigen met een mes dronken, ok dat kan nog (ook fout trouwens). Maar dan ook nog gericht buit gaan meenemen enzo, klinkt toch alsof ie dat vaker gedaan heeft
TS, ik denk dat je gewoon de politie moet bellen hieromtrent. En kan mij niet voorstellen dat je kindje ofzo weggehaald gaat worden ofzo, tenzij Justitie vermoedens heeft van kindermishandeling, of verwaarlozing.
Wel kan er beslag op jullie prive vermogens worden gelegd, als er geen geld voor een eventuele schadevergoeding aan de chauffeur kan worden betaald. Dat laatste bepaald de rechter uiteraard.
Feit is dat je je vriend niet zo goed kent.quote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef KittyOnFire het volgende:
[..]
Ik ben alleen op de hoogte van dit misdrijf, als dit niet het enige is, is het absoluut een dealbreaker ja...
Maar ik wil me wel berusten op feiten en niet op wat anderen denken natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |