vragen naar de bekende weg.quote:Op maandag 21 november 2011 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn jullie allemaal niet helemaal jofel in je bovenkamer? Stel je allemaal eens niet zo aan.
Dat waag ik te betwijfelen. Ik zie veel fouten voorbij komen, maar "leesde" zie je echt niet iedere dag.quote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ben moe ja! En me spelling is nog steeds beter dan de gemiddelde FOK!ker, correctie: De gemiddelde PUB/ONZ/KLBer
vooral die ongedierte heeft een fikse aandoening!quote:Op maandag 21 november 2011 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn jullie allemaal niet helemaal jofel in je bovenkamer? Stel je allemaal eens niet zo aan.
Whehequote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik krijg steeds vaker het idee dat bepaalde mods reacties posten, maar vergeten voor "Gesloten" te kiezen.
Die ongedierte?quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
vooral die ongedierte heeft een fikse aandoening!
Ga je nou weer mensen beschuldigen?quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
vooral die ongedierte heeft een fikse aandoening!
Apart. Malle mods.quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik krijg steeds vaker het idee dat bepaalde mods reacties posten, maar vergeten voor "Gesloten" te kiezen.
Het is een naam, geen de, het, een of die dus.quote:
niet beschuldigen. Feiten!quote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je nou weer mensen beschuldigen?
Feit is dat jij gewoon een irritante aandachtshoer bent.quote:
Ik was nog niet bekend met de user Ongedierte. Daarom even een hoofdletter gebruiken, want ik dacht dat je het gewoon over ongedierte had, als in:quote:
dat is een mening swaquote:Op maandag 21 november 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Feit is dat jij gewoon een irritante aandachtshoer bent.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was nog niet bekend met de user Ongedierte. Daarom even een hoofdletter gebruiken, want ik dacht dat je het gewoon over ongedierte had, als in:
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk ja, helemaal als je nagaat dat wanneer je een topic als deze doorleest, en dan "Normaal" als status ziet staan, je sowieso al onraad moet ruiken, want daar klopt iets niet aan.quote:
Oh, moet ik het doorlezen? Zegmaar.. helemaal?quote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja, helemaal als je nagaat dat wanneer je een topic als deze doorleest, en dan "Normaal" als status ziet staan, je sowieso al onraad moet ruiken, want daar klopt iets niet aan.
Zweetteef opent topic -> vuige reacties -> vuige reacties terug, het is het waard!quote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, moet ik het doorlezen? Zegmaar.. helemaal?Iemand een samenvatting?
Ja.quote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Oerbeer het volgende:
Zijn we klaar?
Iedereen zijn zegje gedaan enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |