It's truequote:Op donderdag 22 december 2011 16:37 schreef AgeEll het volgende:
Ja, maar dat langharige tuig lijkt zo op elkaar. Zijn net Zuid-Koreanen, niet uit elkaar te halen.
;iquote:
Dat hou je toch als je elk jaar 70 bands ofzo moet boeken. Vind het wel logisch als een band een nieuw album heeft gemaakt. Dan hoort er ook een ander optreden te staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenlijk zijn alleen Nasum, Ihsahn, Leporus (zonder Ihsahn), Winterfylleth interessant. Dat is nu niet echt een reden om weer naar Dessel af te reizen. De rest is zeker leuk maar wel een grote herhalingsoefening.
Dan mis ik nog genoeg bands die een album aan het promoten zijn die er niet staanquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:20 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat hou je toch als je elk jaar 70 bands ofzo moet boeken. Vind het wel logisch als een band een nieuw album heeft gemaakt. Dan hoort er ook een ander optreden te staan.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef jasje225 het volgende:
alleen even mijn ouders overhalen..
Ik hoorde het inderdaad voorbij komen maar ja, je kent het he met die geruchtenquote:
quote:
Haha ja op het moment erg druk met het nieuwe album.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef AgeEll het volgende:
Randy zeker druk met het nieuwe album,
maar er zijn vandaag nieuwe bands bijgekomen >
Young Guns
Jon Olivia's Pain
Kyuss Lives
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |