jazekers allemaal bevestigd!quote:Op maandag 21 november 2011 16:58 schreef gescheurdtafelkleed het volgende:
Komt COB zeker?
Oh, de vorige keer dat ik ze op GMM zag![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
weer meer van hetzelfdehopelijk komt er meer leuks anders denk ik dat ik naar een ander festival ga
Leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:00 schreef BzP het volgende:
Parkway Drive, devildriver, Machine head, Hatebreed, unearth, all that remains
DD was er vorig jaar niet bij, maar de 2 voorgaande jaren wel..quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:09 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
Leuk
devildriver zal wel weer komen dit jaar aangezien zij vaste gasten zijn op GMM, over Machine Head zijn wel wat geruchten dus wie weet!
Klopt ja! toen liep er nog zo'n gast met zijn knar tegen de paal van tentquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:58 schreef BzP het volgende:
[..]
DD was er vorig jaar niet bij, maar de 2 voorgaande jaren wel..
Wat een heftige pit toen in 2009
Jip en ik ging op mn plaat waardoor er 20 man over me heen vielen..quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:58 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
Klopt ja! toen liep er nog zo'n gast met zijn knar tegen de paal van tent
ik had het gezien maar er waren al zoveel namen bekend gemaakt gisteren dus ik dacht: dat topic MOET open!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Jip en ik ging op mn plaat waardoor er 20 man over me heen vielen..
Trouwens ik was vorig jaar de TS van het grote Graspop topic
AIGHTquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
ik had het gezien maar er waren al zoveel namen bekend gemaakt gisteren dus ik dacht: dat topic MOET open!
Nog niet echt een stormloop topic maar dat komt nog wel
Bij deze
Kopen kopen kopen kopen!quote:Ticketverkoop start op 6 december
De ticketverkoop is uitgesteld tot dinsdag 6 december. Je kan dan vanaf 09u combitickets, graspop-munten en vip-upgrades kopen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |