Mijn antwoord :quote:Op maandag 21 november 2011 00:51 schreef Tarado het volgende:
Noem de 3 spelers die de meeste keer aanvoerder waren van Oranje in willekeurige volgorde of met aantal wedstrijden aanvoerder mocht je dat weten
Alleen Ruud Krol is goed, hij komt op de 2e plaatsquote:Op maandag 21 november 2011 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn antwoord :
Jan Peters Johan Cruijff Ruud Krol ?
De 'White Horse Final' op Wembley in 1923?quote:Op maandag 21 november 2011 10:53 schreef tong80 het volgende:
Van de eerste helft van de vorige eeuw zijn er weinig voetbalbeelden. Wat is de bekendste foto en van wie uit die tijd ?
Excuses voor het niet instellen van de reeks dat vergeet ik steeds.quote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
De 'White Horse Final' op Wembley in 1923?
Maar er waren in die tijd al duizenden voetbalfoto's.
De kopbal van Beb Bakhuijs?quote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ik bedoelde een nederlandse voetbalfoto
Juistquote:
Correctquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Da's toch Puck van Heel? Duurde iig heel lang voordat die verbroken werd, maar zit te twijfelen of dat nou Krol was.
Bafetimbi. Ik heb mijn eega afgesproken dat wanneer we een dochter krijgen zij de naam mag uitkiezen. Als we een zoon krijgen dan noem ik hem denk ik Bafetimbi. Wat een masterlijke naam.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Alderweireld
En Gomis geloof ik.
Die kan dan heel zijn leven zijn naam gaan spellen aan mensen die r naar vragenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bafetimbi. Ik heb mijn eega afgesproken dat wanneer we een dochter krijgen zij de naam mag uitkiezen. Als we een zoon krijgen dan noem ik hem denk ik Bafetimbi. Wat een masterlijke naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |