Je moet ze ook niet op anderhalve meter hoogte loslatenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik die van mij loslaat, gaan ze in een hoekje zitten bibberen
oh ja dat soort dingen zijn ook altijd kei ergquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef JDude het volgende:
Doet me denken aan de tijd dat ik nog vrijstelling voor de gemeentelijke belastingen kon aanvragen. Dan was ik eerst een halve dag kwijt met het bijeenzoeken van het benodigde "bewijsmateriaal"
Meh... Dat whiepen is half the fun van heel het caaf-gebeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hun nachthokje nietDus die haal ik er overdag uit en dan zet ik er een houten bruggetje in, dan zijn ze actiever. Maar ze whiepen nog niet om voer ofzo, dat vind ik wel jammer. Al weten ze het donders goed als er wat aankomt.
Geen ideequote:
Bleghquote:Op woensdag 23 november 2011 08:57 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is het ook niet. Het begon met een verstopt toilet. Kan ik vanmiddag uiteraard gaan oplossen.
Ik begin op Grrrr te lijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet niet wat jij onder "kwakkelen" verstaat, maar als je toilet er verstopt van raakt wil ik het niet weten ook!
quote:
You are lucky.quote:
GNU Compiler Collection? Hebben ze daar tegenwoordig ook al een subforum voor?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Hé Pheen, mag die TT in GCC iets meer werkproof?.
Doekje nodig? Of word je daar niet blij van?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
GNU Compiler Collection? Hebben ze daar tegenwoordig ook al een subforum voor?
Liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |